جلسات مضحک است آیا می توانیم آنها را سرگرم کننده تر کنیم؟

این همان خطی است که گروه ها در حال راه رفتن هستند: از یک سو ، عناصر سرگرم کننده می توانند جلسات را جالب تر و ایده های الهام بخش را ایجاد کنند ، اما از سوی دیگر ، تنظیم چنین جلساتی دشوارتر است و می تواند بسیار فریبنده به نظر برسد. تیوان می گوید: “ما در ارتباطات اجتماعی با چالش های خاصی روبرو هستیم.” مایکروسافت ، مانند فیس بوک ، به شدت به دنبال ابداع ابزار جلسه است. یکی حالت Together است که برای نرم افزار Teams خود ایجاد کرده است ، با استفاده از هوش مصنوعی پروفایل کاربران را بریده و آنها را در یک محیط مجازی قرار می دهد.

تیوان می گوید کارگران به طور فزاینده ای در کار از راه دور احساس انزوا می کنند و به دنبال ارتباطات هستند. تحقیقات داخلی او در مایکروسافت نشان می دهد که کارگران در محیط ویدئو کنفرانس بیشتر مهارت پیدا می کنند ، که می تواند منجر به تصمیمات بد شود. او می گوید: “ما در حال کدگذاری شبکه های اجتماعی موجود هستیم.” بازی ها می توانند این شبکه ها را گسترش دهند ، اعتماد را بالا ببرند و حتی منجر به تصمیم گیری بهتر شوند.

سالویا فورنوس ، دانشجوی دکترا در مرکز تحقیقات بازی های رایانه ای در دانشگاه IT کپنهاگ ، اخیراً به سازماندهی اجلاس یک هفته ای در مورد Gather ، فضایی مجازی که در آن کاربران می توانند جلسات خود را در محیطی پیکسلی و 8 بیتی ، پس از یافتن Slack و Zoom برای برقراری ارتباط با دیگر شرکت کنندگان در کنفرانس رضایت بخش نیستند. به گفته فورنوس ، سبک دهه 80 به جای اینکه حواس شما را پرت کند ، حس غیر رسمی بودن و آرامش را به جلسات افزود.

با وجود آن ، ارتباط واقعی وجود نداشت ، او دریافت. او می گوید: “پیوند تیمی یک بخش اساسی از تحقیقات چند رشته ای است و تأثیر مستقیمی در کار ما دارد.” “ما باید یک حد وسط پیدا کنیم ، مانند فضاهای ترکیبی که انعطاف پذیری فضاهای مجازی را با امکان معاشرت و حضور شخصی در صورت لزوم ارائه می دهند.”

این حد وسط در ملاقات با فناوری جایی است که سود و نیاز با هم تلاقی می کنند و فیس بوک امیدوار است که Horizons Workroom این نیاز را برآورده کند – هرچند ممکن است صحبت با نماد متحرک رئیس خود در واقعیت مجازی مضحک به نظر برسد. حتی کینگ اذعان کرد که Horizons Workroom “برای من کمی دلهره آور بود.”

جرمی بیلنسون ، استاد ارتباطات در دانشگاه استنفورد و بنیانگذار آزمایشگاه تعامل انسانی مجازی ، می گوید راه حل ممکن است بین فناوری های ویدئویی ویدئویی معمولی و شبیه بازی باشد. تابستان امسال او آزمایشی را انجام داد که بهترین کار را انجام داد و 102 دانش آموز در زوم و پلتفرم VR Engage بیش از 60،000 دقیقه زمان گذاشتند.

آیا باید در Zoom بمانیم یا از VR استفاده کنیم؟ بیلنسون می گوید ، پاسخ من بله است ، ما باید هر دو را انجام دهیم. کار او که این هفته منتشر می شود نشان داد که نوع ملاقات بسیار مهم است او می گوید: “اگر سر صحبت دارید و بقیه فقط گوش می دهند ، زوم برای این کار عالی است.” “اما اگر مجبور به انجام کاری هستید یا مکالمات گروهی کوچکی دارید ، VR همهجانبه برای این کار بهتر است.” او دریافت که واقعیت مجازی روش بهتری برای افراد برای خواندن نشانه های غیرکلامی مانند تکیه یا تماس چشمی است که برای ایجاد اعتماد و درک بسیار مهم است.

اما بیلنسون اعتراف می کند که واقعیت مجازی در جایی نیست که بتوانیم بیش از چند دقیقه در یک زمان از آن استفاده کنیم تا اینکه درک ما ضعیف شود.