جشنواره نیویورکر دومین بالاترین درآمد تاریخ را ایجاد کرد

جشنواره نیویورکر در دومین سال خود در قالب ترکیبی ، دومین درآمد خود را تا کنون به دست آورد. این فقط از رویداد 2019 آن ، که بیستمین سالگرد جشنواره بود ، عقب ماند و 20000 شرکت کننده حضوری را به خود جلب کرد. این موفقیت به اعتبار آینده رویدادهای ترکیبی برای ناشران ، با وجود برخی مشکلات در قالب مجازی اشاره می کند.


به Adweek و Taboola بپیوندید In With the New: Driving Discovery در 2021 ، یک رویداد مجازی زنده در 8 اکتبر، از رهبران محتوا و بازاریابان برند در مورد آنچه در سال 2020 آموخته اند و نحوه اطلاع رسانی برنامه های 2021 مطلع شوید. همین حالا ثبت نام کنیدبه