Curaleaf که کمپینی را در آریزونا برای خط جدید خوراکی Jams خود و در ایلینوی برای خرده فروشان خود اجرا می کند، “پتانسیل برای بازگشت سرمایه خوب” را در این پلتفرم می بیند.
لینچ گفت: «در حالت ایدهآل ما میخواهیم بتوانیم درآمد حاصل از این کمپینها را اندازهگیری کنیم، اما به دلیل ماهیت تبلیغات نمایشی و بهطور سنتی نرخ کلیک پایین، اندازهگیری به سختی انجام میشود.»
با این حال، «توئیتر دری را باز کرده است که مارک های شاهدانه و [multi-state operators] لینچ گفت: نمیخواهم بسته شوم، و اشاره کرد که این رابطه «دنیایی از فرصتها» را برای Curaleaf و دیگران قادر میسازد «نه تنها به مصرفکنندگان و بیماران کنجکاو جدید دسترسی پیدا کنند، بلکه به مردم درباره این گیاه نجاتبخش باورنکردنی آموزش دهند. ”