توییتر قوانین تبلیغات شاهدانه را به واکنش‌های مختلط گسترش می‌دهد

این خیابان ممکن است برای اپراتورهای چند ایالتی که دارای جیب عمیق هستند در دسترس باشد، که به نظر می رسد بر اساس شواهد حکایتی، خدمات یکپارچه تری به مشتریان دریافت می کنند. اما به گفته مدیران، در اقتصاد کنونی برای شرکت های کوچکتر و مستقل جذابیت کمتری دارد.

بوهب بلر، مدیر ارشد برند شرکت: “هر مارک حشیش که من با آنها صحبت می کنم در حال حاضر با سرمایه های بازاریابی محدودی کار می کند، و همه ما می دانیم که هنوز کارهای زیادی در سطح تجارت، در فروشگاه ها و از نظر فیزیکی در بازار وجود دارد.” شرکت Mary Jones Cannabis Co. و CMO Jones Soda به Adweek گفت. “من نمی بینم که سهم زیادی از دلارهای بازاریابی برند در این زمینه صرف شود [Twitter] ابتدا جهت.”

راگووین با ذکر کانال‌هایی مانند تلویزیون برنامه‌ای، متصل، خارج از خانه و تجربی به عنوان شرط‌بندی بهتر، موافقت کرد.

راگوین گفت: «ما به راه‌های بیشتری برای هدف‌گیری و تبدیل مصرف‌کنندگان نیاز داریم. هنوز خیلی زود است که توییتر چنین باشد.

خواستگاری حشیش

لغو ممنوعیت تبلیغات علف‌های هرز توسط توییتر و به دنبال آن گسترش سیاست اولیه‌اش، در حالی صورت می‌گیرد که موج سبز در کشور ادامه دارد. فروش پزشکی در حال حاضر در 37 ایالت آمریکا و در 22 ایالت تفریحی مجاز است.

حمایت عمومی برای قانونی‌سازی، بر اساس BDSA، در حال افزایش است، به طوری که 56٪ از جمعیت از فروش برای اهداف پزشکی یا استفاده بزرگسالان حمایت می‌کنند. و برای یک رقم مقایسه CPG، آمریکایی ها بر اساس مطالعه اخیر MJBizDaily که فروش حشیش در سال 2022 را 30 میلیارد دلار در مقابل 20 میلیارد دلار برای شیرینی های مبتنی بر کاکائو نشان می دهد، بیشتر برای علف های هرز قانونی خرج می کنند تا شکلات.

تصویر
اکنون توییتر به برندهای حشیش اجازه می دهد تا در بازارهای پزشکی و تفریحی تبلیغ کنند و محصولات خود را برای اولین بار نشان دهند.

در همین حال، توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک، مالک جدید، متحمل انحراف انبوه تبلیغ‌کنندگان سطح بالا شده است. به دنبال جبران بخشی از کمبود، این پلتفرم به حشیش تبدیل شده است، جایی که مدیران علف های هرز به سرعت آن را به عنوان یک حرکت مزدورانه اما بالقوه سابقه دار معرفی کردند.

Alianiello حتی شخصاً حضور یافت، که برای مدیران توییتر در دوره ماسک اتفاق نادری بود، تا در کنفرانس اخیر سرمایه‌گذاران Benzinga در میامی، صنعت علف‌های هرز را جلب کند.

با این حال بلر حقیقت تلخی را برای سایت می بیند که نمی تواند هنگام تصمیم گیری در مورد هزینه تبلیغات خود از آن چشم پوشی کند.

بلر گفت: «آنها همواره یکی از مشکل سازترین پلتفرم ها برای ایمنی تبلیغات و کیفیت کلی محتوا و قابل اعتماد بودن بوده اند. “بنابراین بررسی دقیق من برای رسیدگی مسئولانه با شاهدانه زیاد خواهد بود.”

سازنده آگاهی

به گفته کیت لینچ، معاون اجرایی بازاریابی، کیت لینچ، همه افراد مخالف نیستند، زیرا Curaleaf می‌داند که توییتر خریدهای خود را برای تقویت اعتماد به نفس خود به عنوان «یک رهبر فکری در صنعت» و «ایجاد تبلیغات آگاهی‌بخش مناسب و در عین حال مؤثر» مفید می‌داند.