توبی از شما می خواهد که بدانید محتوایی برای همه دارد

افرادی که پشت کمپین ویروسی Super Bowl Tubi هستند یک بار دیگر با هم متحد شده اند – این بار برای بازاریابان همکار جذاب است.

پلتفرم AVOD متعلق به فاکس، Tubi با آژانس Mischief برای کمپین جدیدی در این فصل همکاری کرد، که به طور خاص برای هدف قرار دادن مخاطبان خریدار رسانه طراحی شده است، با این باور که توبی برای همه، حتی برای تبلیغ‌کنندگان، فیلم دارد.

برای این کمپین، توبی سه فیلم طنز چند ژانر – از عاشقانه تا جنایی واقعی – با داستان‌هایی را معرفی کرد که زندگی حرفه‌ای خریداران رسانه، تیم‌های حسابداری و خلاقان را تار می‌کند.

سینتیا کلیونجر، معاون بازاریابی b-to-b در “فصل پیشرو یکی از شدیدترین زمان‌های سال برای خریداران است، بنابراین ما می‌خواستیم با این فیلم‌های کوتاه بسیار مرتبط، کمی سرگرم‌کننده و شاداب به آنها ارائه دهیم.” طوبی در بیانیه ای گفت. ما همیشه از مخاطبان خود می شنویم که باعث می شویم آنها احساس کنند دیده می شوند، این احساسی است که می خواستیم از طریق این کمپین به جامعه تبلیغاتی ارائه کنیم.

و آژانس ثبت شرکت، Mischief @ No Fixed Address، برای اجرا بسیار مهم بود.

“این یک جورهایی است [the film] شروع،” هانتر فاین، مدیر خلاقیت در Mischief، گفت. ما یک کمپین تبلیغاتی بسیار هدفمند برای افرادی که کمپین های تبلیغاتی بسیار هدفمند خریداری می کنند و قرار می دهند ایجاد کردیم. این به سبک غیر متعارف توبی صدق می کند – که اگر شیطنت هایی را که در سوپر باول امسال انجام دادند را ببینید، همه چیز را در مورد آن خواهید دانست.

فیلم‌های کوتاه در پلتفرم Tubi و YouTube با تبلیغ در کانال‌های اجتماعی و قرار دادن OOH در بازارهای تبلیغاتی کلیدی پخش خواهند شد.

هر فیلم کوتاه حدود پنج دقیقه است و مخاطبان مختلفی را هدف قرار می دهد. به عنوان مثال، “Gen Z Next Door” شخصیتی به نام آنا را نشان می دهد که در حالی که سعی می کند همسایه کوچکتر خود را درک کند به ناشناخته قدم می گذارد.

در ژانر جنایت واقعی، “تحت تاثیر” یک حرفه ای بازاریابی ملایم را در صندلی داغ نشان می دهد در حالی که افراد بالاتر او را در زمانی که خلاق اشتباه قاچاق می شود بازجویی می کنند.

و برای طرفداران کمدی رمانتیک، “درخواست پیشنهاد” یک خریدار رسانه ای و دو طراح گرافیک را برجسته می کند که با یک کمپین تبلیغاتی دوست پسر خریدار را هدف قرار می دهند، به این امید که او را متقاعد به خواستگاری کند.