تمرکز روی نحوه تأثیر اشتراک تأیید پلت فرم بر دسترسی است

در ماه آوریل، توییتر حذف شده بسیاری از چک‌های آبی قدیمی از سوی کسانی که مشترک توییتر آبی نبودند، روزنامه‌نگاران را ترک کردند، خلاقیت ها، بازیگران و دیگران تصمیم گرفتند که برای چک آبی پرداخت نکنند.

جیجی رابینسون، خالق و مدافع بیماری‌های مزمن، گفت: «پس از سال‌ها تلاش برای ایجاد پورتفولیوی خود به‌عنوان یک خالق و در این فرآیند به‌عنوان یک رهبر فکری، در ابتدا از این واقعیت که هر کسی می‌تواند یک علامت آبی بخرد ناامید شدم. .

او افزود: «وقتی به‌عنوان خالق، روزنامه‌نگار یا در مکان‌های عمومی سرشناس هستید، مهم است که تأیید شوید تا مجبور نباشید با جعل هویت گمراه‌کننده مقابله کنید.

برای کسب‌وکارهای کوچک یا برندهایی که به‌دنبال اعتبار آنلاین هستند، پرداخت هزینه سرویس تأیید توییتر برای دسترسی به ویژگی رتبه‌بندی اولویت‌بندی شده توییتر در مکالمات و جستجو منطقی است.

کامرون کلو، مدیر ارشد استراتژی خلاقانه در آژانس روز وان، گفت: «این برای برندها، به‌ویژه برندهای کوچک‌تر و متوسط ​​که احتمالاً آنقدر حضور تثبیت‌شده ندارند، سودمند است تا بخشی از این تأییدیه را دریافت کنند».

با توجه به اینکه اکثر کاربران توییتر ترجیح می دهند در این سرویس مشترک نشوند، بازاریابان و مدیران رسانه های اجتماعی در تعجب مانده‌اند که این موضوع چگونه بر دسترسی ارگانیک شرکت‌هایشان تأثیر می‌گذارد و آیا این نوع مدل برای رسانه‌های اجتماعی باقی خواهد ماند.

متا دنبال می شود

وقتی یک پلتفرم تغییری ایجاد می کند، دیگران اغلب از آن پیروی می کنند. در ماه فوریه، متا برنامه اشتراک Meta Verified را اعلام کرد.

کاربران اینستاگرام و فیس بوک با قیمتی بین 11.99 تا 14.99 دلار در ماه، یک علامت تأیید شده آبی و همچنین دسترسی به ویژگی های امنیتی بهتر، دید بیشتر در جستجو، دسترسی به پشتیبانی متا و موارد دیگر دریافت می کنند. در حال حاضر، فقط برای سازندگان و افراد در ایالات متحده، استرالیا و نیوزیلند در دسترس است.

برای سازندگانی که به دنبال اعتبار هستند، این خبر خوبی بود. اما بازاریابان و متخصصان ارتباطات همان نگرانی‌هایی را مطرح می‌کنند که توسط Twitter Blue برانگیخته می‌شود، زیرا برای درخواست متا تایید شده، افراد باید هویت خود را با یک شناسه صادر شده توسط دولت ثابت کنند.