تمرکز روی نحوه تأثیر اشتراک تأیید پلت فرم بر دسترسی است

با افزایش محبوبیت پلتفرم‌هایی مانند TikTok و Instagram، افراد سریع‌تر کشف می‌شوند و زودتر وارد وضعیت اینفلوئنسر می‌شوند.

با توجه به اینکه متا و توییتر مادر اینستاگرام هر دو اخیراً محصولات اشتراکی را عرضه کرده اند – جایی که افراد می توانند یک شبه تایید شوند – دیگر نیازی به ساخت نمونه کارها آنلاین نیست که خود را به عنوان متخصص ثابت کنند تا از ادعای شایستگی تأیید حمایت کنند.

تأیید تیک آبی توییتر از سال 2009 به عنوان راهی برای افراد مشهور، سیاستمداران، برندهای خبری یا سایر افراد برجسته دارای حساب کاربری برای نشان دادن اقتدار خود وجود داشته است.

با ایجاد تغییراتی در فرآیند راستی‌آزمایی، الون ماسک، مالک جدید – از جمله وادار کردن مردم به اشتراک ماهانه سرویس آبی 8 دلاری توییتر برای دریافت چک، تا حدی برای سرکوب حساب‌های تقلیدی و افزایش درآمد – برندها و سازندگان در این فکر هستند که آیا تأیید مبتنی بر اشتراک از پلتفرم‌ها یک امر عادی جدید است و اینکه آیا آنها نیاز به پرداخت هزینه دارند تا نه تنها هویت خود را ثابت کنند بلکه به حفظ دید آنلاین خود کمک کنند.

دریا فرناندز، مدیر عامل و بنیانگذار Speak Media Group، گفت: “من در گذشته با مشتریانی کار کرده ام که برای تثبیت خود به عنوان یک چهره عمومی و کسب چک آبی تلاش کرده اند.” «علم‌شناسان می‌دانند که کار واقعی برای کمک به تأیید اعتبار مشتری انجام شده است».

آبی (های) توییتر

هنگامی که اشتراک آبی توییتر در سال 2021 اعلام شد، زیاد شک وجود دارد که مخاطبان کافی برای پرداخت برای ویژگی های اضافی مانند دکمه ویرایش توییت وجود داشته باشد.

در حال حاضر، اشتراک در توییتر آبی تنها راه برای اضافه کردن یک علامت آبی به حساب کاربری شما است. مشترکین همچنین به ویژگی های منتخب دسترسی زودهنگام دارند و همچنین رتبه بندی توییت های خود را در مکالمات و جستجو در اولویت قرار می دهند.

مهم است که تأیید شوید تا مجبور نشوید با جعل هویت گمراه‌کننده مقابله کنید

جیجی رابینسون، خالق