تست جعبه ایمنی نادر حریم خصوصی Google سوالات بیشتری را برای آینده بدون کوکی برجسته می کند

تیلور در یک تماس کوتاه با خبرنگاران این هفته گفت که آزمایش نکردن Topics API به صورت مجزا عمدی بوده است.

او گفت: “ما این کار را انجام دادیم زیرا Topics API به عنوان یک پیشنهاد مستقل طراحی نشده است.”

این آزمایش همچنین تنها مجموعه‌ای از پروتکل‌های هدف‌یابی حفظ حریم خصوصی را آزمایش کرد و نه دیگر موارد استفاده فعلی برای کوکی‌ها، مانند بازاریابی مجدد و انتساب، که پروتکل‌های Privacy Sandbox Fledge و Attribution API به ترتیب قصد حل آن‌ها را دارند.

تیلور در این تماس گفت: «ما قطعاً می‌خواهیم بتوانیم ببینیم که APIهای دیگر هم به صورت مجزا و هم به‌صورت یک بسته کلی چگونه عمل می‌کنند».

در نهایت، این آزمایش نشان داد که ترافیک IBA نتایج بهتری را برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کند که آنها همچنین از برخی از ابزارهای خرید آگهی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل استفاده می‌کنند. یادگیری ماشین در پر کردن شکاف ها در میان از دست دادن سیگنال مفید بوده است.

اما آنچه ناشناخته است این است که چگونه خریدارانی که از دیگر پلتفرم‌های طرف تقاضا خارج از ابزارهای فناوری تبلیغاتی گوگل استفاده می‌کنند، ممکن است این نتایج را تکرار کنند.

شرکت های دیگر راه حل های خود را در این فضا ارائه می دهند. تیلور گفت که بر اساس فناوری اختصاصی خودشان. گوگل راه‌حل‌هایی ساخت که بر روی استفاده از هوش مصنوعی گوگل برای ارائه نتایج تمرکز دارند.