ترکیب پاییز Strike-Protected NBC شامل 3 سری جدید است

این سریال بر اساس کتاب «پیش‌بینی‌شده غیر منطقی» نویسنده دن آریلی، یک رهبر مشهور جهان در علوم رفتاری را دنبال می‌کند که از تخصص منحصربه‌فرد خود در انواع پرونده‌های پرمخاطره که شامل همه چیز از دولت گرفته تا مجری قانون است، استفاده می‌کند.

بادر به Adweek گفت که پخش کننده در مورد این سریال “بسیار هیجان زده” است، به همین دلیل است که این سریال در جایگاه مورد علاقه پس از The Voice، که با موفقیت موفقیت های قبلی NBC از جمله Quantum Leap را پیش برد، عرضه می شود.

سه‌شنبه‌های پر از کمدی NBC با Night Court در ساعت 8 بعد از ظهر شروع می‌شود و پس از آن سریال جدید Jon Cryer به نام Extended Family پخش می‌شود.

خانواده گسترده یک زوج مطلقه را دنبال می‌کند که بچه‌هایشان را در خانه بزرگ می‌کنند، در حالی که به نوبت افرادی که می‌توانند با آن‌ها بمانند، انتخاب می‌کنند. از بازیگران آن می توان به کرایر، دونالد فیسون، ابیگیل اسپنسر، سوفیا کاپانا و فین سوینی اشاره کرد و مایک اومالی نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده داشت.

پس از Extended Family، The Voice در ساعت 9 شب قرار می گیرد و Quantum Leap شب را به پایان می رساند.

روز چهارشنبه، NBC همه چیز در مورد شهر شیکاگو است و ترکیب One Chicago خود را با Chicago Med، Chicago Fire و Chicago PD بازمی گرداند.

در همین حال، پنجشنبه نیز تغییرات زیادی ندارد، با فصل 23 قانون و نظم در ساعت 8 شب و به دنبال آن بیست و پنجمین فصل قانون و نظم: SVU.

پس از نمایش قانون و نظم، درام جدید افراد گمشده به رهبری شانولا همپتون، پیدا شده، پنجشنبه شب پایان خواهد یافت.

این سریال یک متخصص روابط عمومی را دنبال می‌کند که زمانی خودش یک مفقود شده بود و مطمئن می‌شود افراد گمشده، به‌ویژه آنهایی که رنگین پوست هستند، فراموش نمی‌شوند. علاوه بر این، او رازی از خود پنهان می کند. مارک-پل گوسلار، کلی ویلیامز، برت دالتون، گابریل والش، آرلن اسکارپتا و کاران اوبروی به همپتون در این سریال می‌پیوندند.

The Wall روز جمعه ساعت 20:00 باز می گردد و به Dateline NBC منتهی می شود. سپس، در روز شنبه، NBC Big Ten Football را به برنامه اولیه خود می آورد.

NBC Sunday Night Football، شماره 1 برنامه تلویزیونی پربیننده برای 12 سال متوالی، یکشنبه های پاییز پخش می شود و 20 بازی فصل عادی NFL را پخش می کند.

تام هنکس در بال ها منتظر می ماند

در میان دیگر نکات برجسته، NBC یک سریال رویدادی 10 قسمتی The Americas را در بهار با گویندگی تام هنکس و موسیقی برنده دو دوره اسکار هانس زیمر عرضه خواهد کرد. این نمایش توسط واحد تاریخ طبیعی استودیو بی‌بی‌سی، سازندگان سیاره زمین و سیاره آبی تحسین شده و برنده جایزه امی چندگانه ارائه می‌شود.