ترکیب پاییز Strike-Protected NBC شامل 3 سری جدید است

اعتصاب نویسندگان؟ چه نویسندگانی اعتصاب می کنند؟

در روز جمعه، NBC از ترکیب فصل پاییز خود، از جمله چند سریال جدید، کمدی های سه شنبه شب و تعداد زیادی فوتبال رونمایی کرد. و پخش کننده مصر است که علیرغم اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا، برنامه های پاییزی آن طبق برنامه اجرا شود.

ما تعداد زیادی بدون فیلمنامه داریم زیرا The Voice را داریم، و ما فوتبال شنبه شب و یکشنبه شب فوتبال داریم، بنابراین یک پوشش امنیتی خوب برای داشتن است. جف بادر، رئیس استراتژی برنامه‌ریزی برنامه‌های سرگرمی، تلویزیون و استریم NBCUniversal به Adweek گفت، اما حقیقت این است که کسب‌وکار در چند سال اخیر بسیار تغییر کرده است و ما واقعاً در یک چرخه توسعه و چرخه تولید در تمام طول سال هستیم. بنابراین ما در موقعیت خوش شانسی هستیم که بسیاری از نمایش هایی که برای پاییز اعلام کرده ایم، حتی اگر یک اعتصاب طولانی مدت وجود داشته باشد، آنها را خواهیم داشت.

به گفته بادر، قسمت‌های جدید دادگاه شب، جهش کوانتومی، دیوار و نمایش‌های جدید خانواده غیرمنطقی و گسترده همگی در دسترس خواهند بود «حتی اگر اعتصاب برای مدت طولانی ادامه یابد».

نمایش‌های دیک ولف، مانند مجموعه نمایش‌های شیکاگو و مجموعه قانون و نظم، «در مقطعی» ممکن است به نیمه دوم فصل کشیده شوند. با این حال، صدا و سیما یک برنامه اضطراری دارد.

ما همچنین آماده هستیم تا در صورت نیاز به پاییز برویم، La Brea، Magnum PI، Transplant، Weakest Link—بنابراین اگر اعتصاب به نقطه‌ای برسد که ما نیاز به جایگزینی نمایش‌ها داشته باشیم، آن‌ها نیز برای پاییز در دسترس هستند. بادر گفت. ما در شرایط بسیار خوبی هستیم.»

NBCUniversal ترکیب جدید NBC را در هنگام ارائه اولیه خود در صبح دوشنبه در رادیو سیتی موزیک هال تبلیغ خواهد کرد. در این رویداد دیگر لیندا یاکارینو روی صحنه نخواهد بود، زیرا مدیر فروش طولانی مدت تبلیغات صبح جمعه شرکت را ترک کرد تا ایلان ماسک را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر بر عهده بگیرد.

بادر در مورد برنامه زمانبندی اشاره کرد که “برنامه اصلی” آنقدر قوی بود که بسیاری از سریال ها در دوره های زمانی خود بازمی گردند.

The Voice بیست و چهارمین دوره خود را در پاییز دوشنبه ها ساعت 20 آغاز می کند و درام جدید The Irrational با بازی جسی ال مارتین در ساعت 22 پخش می شود.