تحویل پهپادهای شهری و راهنمای ما در مورد مقررات هوش مصنوعی

– زی یانگ

در یک منطقه شهری شلوغ در شنژن، چین، دیدم که یک هواپیمای بدون سرنشین برای تحویل چای سردی که نیم ساعت قبل سفارش داده بودم، روی یک کیوسک وانت فرود آمد. سرویس تحویل توسط Meituan، محبوب‌ترین پلتفرم تحویل غذا در چین انجام می‌شود که طی یک سال و نیم گذشته به طور منظم هواپیماهای بدون سرنشین را به ساکنان شهر تحویل می‌دهد.

چیزی که Meituan را از همتایان آمریکایی‌اش متمایز می‌کند این است که پهپادها را در چالش‌برانگیزترین محیط به پرواز در می‌آورد: محله‌های شهری متراکم. برای برخی از ساکنان و فروشندگان شنژن، تحویل با پهپاد دیگر تازگی ندارد – این بخشی از کارهای روزمره آنهاست. و پیشرفت این شرکت نشان می دهد که تحویل منظم پهپاد در شهرها امکان پذیر است. داستان را کامل بخوانید.

راهنمای سریع ما در مورد 6 روشی که می توانیم هوش مصنوعی را تنظیم کنیم

مقررات هوش مصنوعی داغ است. از زمان موفقیت ربات چت OpenAI ChatGPT، توجه عموم مردم با تعجب و نگرانی در مورد آنچه که این ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی می توانند انجام دهند، جلب شده است.

مدیران عامل فناوری، سناتورها و رهبران آمریکایی در اجلاس G7 همگی در تمایل خود برای استانداردهای بین‌المللی و نرده‌های محافظ قوی‌تر برای مدیریت هوش مصنوعی متحد هستند. Melissa Heikkilä، گزارشگر ارشد هوش مصنوعی ما، شش تلاش بین المللی مختلف برای تنظیم این فناوری را تجزیه و تحلیل کرده است و به هر یک از آنها امتیازی برای میزان تأثیرگذاری آنها داده است. نگاهی به آنچه او به ذهنش رسید.

این داستان بخشی از مجموعه بازنگری فناوری توضیح می‌دهد که به باز کردن دنیای پیچیده و گاهی آشفته علم و فناوری اختصاص دارد تا به شما در درک آنچه در جریان است کمک کند. داستان های دیگر این مجموعه را بررسی کنید.

و اگر مایلید بیشتر از افکار دقیق ملیسا در مورد مقررات هوش مصنوعی بشنوید، آخرین نسخه الگوریتم، خبرنامه هفتگی هوش مصنوعی او، همه چیز در مورد چشم انداز مقررات AI در ایالات متحده است. ثبت نام تا هر دوشنبه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.