تبلیغات TikTok بینندگان را به صفحه های بزرگتر باز می گرداند

TikTok ممکن است به کوتاه کردن دامنه توجه مصرف‌کننده شهرت داشته باشد، اما تبلیغ‌کنندگان استریم این پلتفرم اکنون کاربران را تشویق می‌کنند تا پیمایش فید خود را متوقف کنند تا در خطوط داستانی طولانی‌تر شرکت کنند.

جذب مخاطبان توجه

تلویزیون سامبا متوجه شد که TikTok یک محرک قوی برای تنظیم‌ها است—97 درصد از کمپین‌های TikTok بینندگان را با افزایش متوسط ​​159 درصدی به همراه داشت—اما این شرکت فناوری همچنین توانایی این پلتفرم را برای افزایش مصرف بیشتر مورد مطالعه قرار داد. بینندگانی که پس از قرار گرفتن در معرض تبلیغات یک پلتفرم استریم، زمان متوسط ​​تماشای آن را ۸۶ دقیقه ثبت کردند که ۲۶ درصد افزایش نسبت به گروه کنترل برند نشان می‌دهد.

دالاس لارنس، معاون ارشد تلویزیون سامبا، بر تبلیغات TikTok به‌عنوان روشی قوی برای دستیابی به مصرف‌کننده‌ای که به‌طور فزاینده‌ای از کابل‌گریزی برخوردار است، تأکید کرد. این مطالعات نشان داد که 45 درصد از لحن‌های TikTok در معرض بخش تلویزیونی کمپین قرار نمی‌گیرند، که با یافته‌های قبلی این برند مطابقت دارد که 65 درصد از Gen Zers اشتراک کابلی ندارند.

لارنس گفت: ما دیگر نمی توانیم از فناوری های قدیمی گذشته برای اندازه گیری سیگنال های آینده استفاده کنیم.

ایجاد تعادل در تعامل پولی و ارگانیک

این مطالعه نشان داد که TikTok یک گزینه تبلیغاتی اقتصادی تر است. این پلت فرم 1.2 برابر مقرون به صرفه تر از تلویزیون در هنگام رانندگی کوک بود، با هزینه متوسط ​​هر کوک 1.06 دلار. لاورنس علاوه بر اشغال فضایی در بودجه‌های خرید رسانه، به توانایی پلتفرم در ایجاد سر و صدای مصرف‌کنندگان در مورد پخش‌کننده یا سریالی که قبلاً درک فرهنگ TikTok را در محصول خود تعبیه کرده است، اشاره می‌کند.

@netflix

چهارشنبه آدامز توصیه ای به نامزدهای امی امشب دارد:

♬ صدای اصلی – Netflix

او تاکید کرد که روز چهارشنبه، اسپین آف خانواده آدامز نتفلیکس، بیشترین بازدید را در سال 2022 داشته است، زیرا توانایی صحبت و تعامل با ژن Z و نسل هزاره در TikTok را دارد. این سریال روند رقص چهارشنبه آدامز را تقویت کرد و نتفلیکس با ارسال کلیپ هایی از بازیگر زن جنا اورتگا که به طرز رمزآمیزی درباره رویدادهای جاری اظهار نظر می کرد، بینندگان را به انتظار انداخت.

طبق نظرسنجی هریس، TikTok پلتفرم اصلی Gen Z برای کشف نمایش های جدید است. خورخه روئیز، رئیس جهانی علم بازاریابی در TikTok، در مورد نقش پلتفرم در ایجاد تعامل سرویس استریم از طریق بحث ارگانیک کاربر صحبت کرد. داده‌های پلتفرم نشان داد که 63 درصد از کاربران می‌گویند با دیدن یک کلیپ یا تریلر از یک نمایش یا فیلم، یک سرویس استریم را در TikTok کشف کرده‌اند و 72 درصد می‌گویند نظرات سایر کاربران را برای تصمیم‌گیری سرگرمی مفید یافته‌اند.