تبلیغات هیوندای آیونیک از ترند TikTok برای دستیابی به مشتریان سیاه پوست استفاده می کند

این کمپین در نسخه های 15، 30 و 60 ثانیه ای در سراسر پخش و دیجیتال و همچنین پست های اجتماعی و اینفلوئنسر پخش می شود.

هدایت گفتگو

در حالی که فرض کلی این کمپین به طور گسترده ای طنین انداز است، این که مصرف کنندگان آمریکایی آفریقایی تبار را با ارجاع به گرایش رسانه های اجتماعی که توسط جامعه پذیرفته شده است، هدف قرار می دهد، به صراحت توسط طراحی صورت گرفته است.

اولین کار برندهای فرهنگ برای HMA با اشاره به مصرف‌کننده سیاه‌پوست به‌عنوان «یک فرصت 300 میلیارد دلاری برای کسب‌وکارها»، «Okay Hyundai!» در پاییز 2021 راه اندازی شد، با استفاده از یک مرجع فرهنگی محبوب که در آن شخص با تاکید بر کلمه “خوب” قبل از بیان موضوع تحسین، چیزی را تعریف می کند. (گوگل پیکسل قبلاً از این مرجع در کمپین NBA استفاده می کرد.)

کمپین در حال انجام از آن زمان تاکنون جوایز متعددی را کسب کرده و آگاهی از برند را در بازار افزایش داده است و هیوندای مشتاق ادامه این حرکت است.

اریک توماس، مدیر بازاریابی تجربی HMA، گفت: «در حالی که ما به کاوش خود برای نوآوری و فراتر از انتظارات مشتری در بازار رو به رشد سریع خودروهای برقی ادامه می‌دهیم، می‌خواهیم فرهنگی ایجاد کنیم که در آن با افراد بر اساس شرایط خودشان و به روش‌های مرتبط ارتباط برقرار کنیم.» ، در یک بیانیه.

“در جدیدترین بسط ما از تم “Okay Hyundai”، هدف ما این است که بیننده هیوندای را مانند زوج واقعی ما پیشرو، پیچیده و کارآمد ببیند.”