به هر حال پایداری به چه معناست؟

راویشانکار گفت، اما این یک اصطلاح کاملاً تعریف شده نیست. “تقریباً احساس می شود اصطلاحی که این روزها مد شده است.”

راویشانکار بر سردرگمی در مورد “پرورش انسانی” که به طور مرتب توسط شرکت های مواد غذایی استفاده می شود، اما فاقد تعریف روشن است، تأکید کرد.

HowGood پیشنهاد کرد که FTC یا استفاده از این اصطلاح را به‌دلیل عدم مشخص بودن آن به طور کامل ممنوع کند یا «شفافیت و جزئیات بیشتر در مورد اینکه مزرعه یا مرکز پردازش حیوانات باید چه نوع استانداردهایی داشته باشد تا به‌عنوان یک پرورش‌یافته انسانی در نظر گرفته شود، ارائه کند. محصول در پایین دست.»

بعدش چی؟

اکنون، FTC باید همه 7042 نظر را پردازش کند. همانطور که مضامین ظاهر می شود، به بزرگترین مسائل می پردازد—اولین کارگاه به ادعاهای «قابل بازیافت» در 23 می رسیدگی می کند. پس از آن، FTC پیش نویس راهنمای سبز را می نویسد و به اشتراک می گذارد و نظرات عمومی بیشتری را قبل از انتشار نهایی آن ارائه می کند. – اما هیچ جدول زمانی مشخصی وجود ندارد.

راویشانکار گفت که بسیاری استدلال می کنند که FTC باید دندان های بیشتری را پشت سر راهنماهای سبز بگذارد، که به طور مستقل قابل اجرا نیستند مگر در ایالت های خاصی مانند مین و رود آیلند که آنها را به عنوان بخشی از قوانین تبلیغاتی نادرست پذیرفته اند.

راویشانکار گفت: “ما باید رویکردهای قانونی از کنگره داشته باشیم که به حمایت از مصرف کننده می پردازد، اما همچنین به طور خاص شستشوی سبز را انجام می دهد تا مشاغل آمریکایی و مصرف کنندگان آمریکایی در مقایسه با همتایان اروپایی ما عقب نمانند.”