به هر حال پایداری به چه معناست؟

ممنوعیت استفاده از «صفر خالص»

Climate Neutral پیشنهاد کرد که FTC استفاده از “صفر خالص” را به طور کلی ممنوع کند، زیرا این اصطلاح به “یک وضعیت جهانی آینده که در آن شرکت ها به طور قابل ملاحظه ای تمام انتشارات محدوده 1-3 را از طریق انرژی پاک و تلاش های کاهش، با استفاده محدود از آنها حذف خواهند کرد. کربن جبران می شود تا هرگونه انتشار «باقیمانده» باقیمانده را از بین ببرد.

عبارات “خنثی آب و هوا” و “کربن خنثی” باید نشان دهند که “انتشار گازهای گلخانه ای مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با
تسهیلات، حمل و نقل و فرآیندهای تولیدی شرکت از طریق کاهش و/یا خرید برق تجدیدپذیر یا جبران کربن حذف شده است.

Climate Neutral همچنین نسبت به استفاده از ادعاهای مزایای آب و هوایی که به اهداف، اهداف یا عملکرد آینده متکی است به جای پیشرفتی که قبلاً به دست آمده است، هشدار داد.

استفاده گمراه کننده از گاز طبیعی

ائتلافی از گروه‌های آب و هوایی، از جمله Action for the Climate Emergency، Clean Creatives و ClientEarth، استدلال می‌کنند که FTC باید دستورالعمل‌های سبز را با استانداردهای بین‌المللی در مورد شستشوی سبز منطبق کند، که از ادعاهای زیست‌محیطی شرکت‌ها بدون افشای جزئیات خاص در کل جلوگیری می‌کند. تاثیر کسب و کار آنها

همچنین از FTC خواست تا اذعان کند که استفاده از اصطلاح “گاز طبیعی” در اشاره به متان “ذاتا گمراه کننده است”. این گروه در بیانیه ای گفت: «متان به جای گاز گلخانه ای قوی، دوستدار محیط زیست است. بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، متان 80 برابر دی اکسید کربن قدرت گرمایشی دارد.

دانکن مایزل، مدیر اجرایی Clean Creatives در بیانیه‌ای گفت: شرکت‌های سوخت فسیلی «از دروغ گفتن به مصرف‌کنندگان در مورد تعهدات خالص صفر، جبران کربن و مزایای زیست‌محیطی گاز به اصطلاح «طبیعی» خلاص شده‌اند. “راهنمای دقیق تر FTC نه تنها به پاکسازی امواج از این اطلاعات غلط کمک می کند، بلکه [also warn] آژانس‌های تبلیغاتی که این گونه ادعاهای گمراه‌کننده تحت نظارت نظارتی و قانونی بیشتری قرار خواهند گرفت.»

تعریف کشاورزی احیا کننده

در حالی که ممکن است به ندرت شیوه های کشاورزی پر سر و صدا شود، این مورد در مورد استفاده از اصطلاح “کشاورزی احیا کننده” است که در سال های اخیر افزایش یافته است. شرکت‌هایی مانند Balenciaga، Kellogg، Lundberg Family Farms، McCain Foods و استارت‌آپ غذای گیاهی WhatIf از سال ۲۰۲۱ آن را در تبلیغات خود گنجانده‌اند.