به دنبال زندگی روزمره در فیلیپین برای الهام گرفتن

ما زمان زیادی را صرف تماشای تصاویر، به خصوص در صنعت خود می کنیم. ما آنها را مصرف می کنیم و آنها را با سرعتی حیرت آور ایجاد می کنیم. حتی هوش مصنوعی تعداد زیادی از امکانات جدید را باز می کند.

اما همچنان مهم است که به دنیای اطرافمان نگاه کنیم و تصاویر را همانطور که در زندگی واقعی و روزمره آشکار می شوند، پیدا کنیم.

تصاویری که در اطراف ما اتفاق می‌افتند، در زندگی‌های کوچک و ماجراجویی‌های خودمان، همان‌هایی هستند که باید مراقب آن‌ها باشیم. طبیعتاً، آنها کسانی هستند که اصالت و انسانیت را در مرکز دارند، و این چیزی است که ما دائماً در تلاش هستیم تا برای برندها بازسازی کنیم. بنابراین اگرچه ممکن است ساختن یک تصویر ساده‌تر از همیشه باشد، اما نمی‌توانیم به خودمان اجازه دهیم که احساس واقعی را فراموش کنیم.

یک انرژی آشنا

من در فیلیپین به دنیا آمدم اما در دوران کودکی به ایالات متحده نقل مکان کردم و هرگز واقعاً زادگاهم را نمی دانستم و تنها یک بار در نوجوانی به آنجا رفتم. اخیرا تصمیم گرفتم برگردم، اما این بار با کنجکاوی و تمایل به ارتباط مجدد با ریشه هایم.

چیزی که من پیدا کردم انرژی آشنا در آن مکان، مردم، گیاهان و رنگ های زنده زندگی روزمره نفوذ کرده بود. این در واقع گرمایی بود که قبلاً در دوران تربیت فیلیپینی آمریکایی ام در شیکاگو وجود داشت. حسی که امیدوارم در این عکس ها ثبت کنم.

تصویر

ماهیت بازیگوش مکان همه چیز را شل نگه می داشت و به من یادآوری می کرد که اینقدر مسائل را جدی نگیرم.


تصویر

رنگ در فیلیپین خجالتی نیست. خود را در همه چیز از اشیاء گرفته تا لباسی که مردم می پوشند و گیاهان می شناسد.


تصویر

به هر کجا که نگاه می کردم، حتی در ساده ترین جاها کمی جذابیت وجود داشت.