این سشوارها علاوه بر دکمه یونی معمولاً 100 درصد یونی هستند. عملکرد آن متفاوت از سشوارهای یونی است زیرا در هنگام گرم شدن یک بار الکتریکی طبیعی تولید می کند. سشوارهای تورمالین بدنه ای تورمالین نیز دارند که با گرم شدن، یون های منفی از خود ساطع می کنند زیرا تورمالین در آن تزریق می شود. تورمالین یونی نیست، زیرا در نتیجه الکتریسیته مستقیم یون های منفی تولید نمی کند. در حالی که سشوارهای یونی در بادهای سرد یون های منفی تولید می کنند، زمانی که یون های منفی تولید می شوند، تولید در دما افزایش می یابد. افرادی که موهای بلند دارند از سشوار برس بزرگ بهره مند خواهند شد.

برای تقویت کوره های طبیعی استفاده از پخش کننده هوا یا ضمیمه دیفیوزر روی سر سشوار ضروری است. می‌توانید از شانه استفاده کنید تا با چسباندن آن به سر سشوار، ظاهری براق و صاف داشته باشید. از آنجایی که موهای طبیعی مستعد آسیب ناشی از گرما هستند، خریداران باید به دنبال خشک‌کننده‌هایی باشند که تنظیمات حرارتی و دمایی متعددی را ارائه می‌دهند. با اکثر درمان های طبیعی سشوار، گرم ترین حالت لازم نیست. افرادی که موهای طبیعی دارند باید هنگام صاف کردن موهای خود از تنظیمات حرارتی متوسط ​​و زمانی که گرما از بین می رود از دمای پایین تر استفاده کنند.

برای کسانی که به دنبال بهترین سشوار خانگی یا بهترین سشوار حرفه ای هستند باید بگوییم که یونی بودن سشوار را می توان یکی از بهترین و لذت بخش ترین ویژگی های یک سشوار خوب و درجه یک دانست. . علاوه بر این، ویژگی یونیزاسیون سشوار به دلیل تأثیر یون هایی که از چربی و بافت مو محافظت می کند، از چسبیدن و وز شدن آن جلوگیری می کند. سرعت خشک شدن مو در این نوع سشوار سریعتر از حد معمول است. خرید سشوار مو ارزان دلیل نیاز به برق مستقیم، تورمالین می تواند سرد یا گرم باشد، اما یونیک ها می توانند باد سرد یا هوای گرم باشند.

شما می توانید بر اساس اطلاعات ارائه شده در اینجا انتخاب کنید. قیمت سشوار آرایشگاه زنانه انتخاب سشوار باید نوع موی شما در نظر گرفته شود.این بدان معنی است که ضخامت یا نازکی موهای خود را در نظر بگیرید یا اینکه نوک موهای شما مجعد است. در واقع، برنده شدن عنوان بهترین سشوار بستگی به نوع موی شما دارد و سشوارهایی که نتایج خوبی را برای شخص دیگری ارائه می‌دهند، ممکن است این کار را برای شما انجام ندهند. هنگام خرید سشوار باید این نکته را در نظر داشته باشید تا احساس بدشانسی نکنید.

سشوار حرفه ای جیمی یونی مدل GM100 برای انواع کاربردهای داخلی و داخلی قابل استفاده است. این موتور توسط یک موتور AC با قدرت پرتاب باد بالا و گرمای مناسب تغذیه می شود. سشوارهای جیمی مجهز به فناوری یونی هستند. سشوارهای جیمی علیرغم وزن سبک، به اندازه کافی قدرتمند هستند تا برای مدت طولانی بدون خستگی از آن استفاده کنید. حداکثر توان آن 2200 وات است. سه شاسی روی سشوار به شما امکان تنظیم دما، قدرت و شات خنک را می دهد. می توان آن را روی 1800 یا 2200 وات تنظیم کرد. موتور AC در این محصول 2200 وات مصرف می کند و باعث گرمای بالایی می شود.

اگر موهای صاف یا بلندی دارید باید موهایتان را به سمت بالا شانه کنید و سشوار را از نوک مو به سمت ریشه آن ببرید. همانطور که گفتیم دستگاه هایی با تنظیمات کمتر و قدرت بیشتر مناسب تر هستند. ممکن است سشوار با کلیدهای متعدد برای تنظیم دما و سرعت باد را ترجیح دهید، اما در نظر داشته باشید که هر چه دستگاه ساده تر و قوی تر باشد، کاربردی تر است. فاکتور مهمی که در انتخاب سشوار باید در نظر گرفت حجم آن است. اگر آن را بخرید و از آن استفاده کنید، متوجه نخواهید شد که صدای دستگاه چقدر است. در قسمت نظرات کاربران می توانید انتخاب کنید.

بوش یک برند جهانی که در تولید تجهیزات و لوازم صنعتی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی برقی سرآمد است، یکی از شناخته شده ترین برندها در جهان است. این شرکت آلمانی تولید کننده سشوارهای بوش است که با مدل های متنوع، زیبا و باکیفیت خود توانسته است سلایق و نیازهای مختلف را در سراسر دنیا برآورده کند. سشوار حرفه ای بوش مدل phd7962di دارای موتور AC قدرتمند و توان مصرفی 2500 وات می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده حرفه ای در سالن های زیبایی می باشد.از ویژگی های سشوار بوش می توان به دکمه باد سرد، فناوری تولید یون، دو حالت سرعت، سه حالت دما اشاره کرد. ، سری متمرکز کننده، سری دیسپنسر و فیلتر قابل جدا شدن.

اگر می خواهید موهای خود را حالت دهید و چند دقیقه طول می کشد، اگر سشوارتان سنگین باشد، می تواند بسیار دردسرساز باشد. برای اینکه سشوار را به راحتی در کیف خود حمل کنید، باید جمع و جور و تاشو باشد. به طور کلی سشوارها کوچک هستند اما اگر زیاد سفر می کنید باید سشوار تاشو انتخاب کنید. هنگام تعیین اینکه یک سشوار خوب چیست، وزن و اندازه عوامل مهمی هستند. در نتیجه ما یک سشوار با برند خوب و دارای وزن و ابعاد مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.