بعد از همه‌گیری، آینده چه رویدادهایی در انتظار است؟

در پی همه گیری کووید-19، ما شاهد تغییر رویدادهای حضوری به مجازی بوده ایم. اخیراً شاهد ظهور رویدادهای ترکیبی بوده ایم. اگرچه هر رویداد مزایای خاص خود را دارد، اما تعداد کمی از آنها معتقدند که مخاطبان نامحدود یک رویداد مجازی ارزش معامله حضوری در یک رویداد زنده را دارد. Orson Francescone از فایننشال تایمز و Lindsay Leaf از گروه Nine به رویداد Adweek’s Elevate: Publishing پیوستند تا در مورد بهترین شیوه ها، بینش ها و پیش بینی ها برای رویدادهای آینده بحث کنند.


به Adweek و Taboola بپیوندید در With the New: Driving Discovery در سال 2021، یک رویداد مجازی زنده در 8 اکتبر، از رهبران محتوا و بازاریابان برند در مورد آنچه در سال 2020 آموخته اند و نحوه اطلاع رسانی برنامه های 2021 را بشنوید. همین الان ثبت نام کنید.