بزرگی سینه در آقایان

در تصویر بالا می بینید که نوع جراحی مناسب برای شکل های مختلف بزرگ شدن سینه مردان (ژنیکوماستیی) و برش های مورد نیاز به چه شکل هستند. پزشک با انجام تست های مختلف و معاینه بیمار می تواند تکنیک مناسب را انتخاب کند. امکان دارد برای تشخیص بهتر ، پزشک آزمایشات دیگری را نیز تجویز نماید. اسمارت لیپو امکان حذف چربی تقریباً از تمام قسمتهای بدن را فراهم کرده است. دلیل این امر این است که ژنیکوماستی هیچ ربطی به عضلات سینه ندارد و ساخت عضلات در این قسمت از بدن باعث افزایش حجم سینههایی میشود که قبلا به دلیل بافت ناخواسته در سینهها بیش از حد بزرگ شدهاند. وزن: چربی قسمت بزرگی از بافت و تراکم پستان را تشکیل می دهد. لیپوساکشن روشی است که بیشتر بخاطر مفید بودنش در هدف قرار دادن مناطق چربی سرسخت که به سادگی از بین نمیروند، شناخته شده است. تقریبا از هر هفت زوج یک زوج نابارور است ، به این معنی که آنها پس از یک سال یا بیشتر با وجود داشتن رابطه جنسی مکرر و محافظت نشده نتوانستهاند بچه دار شوند . با توجه به انتخاب، اکثر مردم ترجیح میدهند یک روش غیر تهاجمی مانند I-lipo Ultra برای بهبود چربی ناخواسته خود را نسبت به انتخاب روشهای تهاجمی مانند لیپوساکشن معمول و لیزر لیپولیز تهاجمی، که روشهای تهاجمی با عوارض جانبی پس از عمل و از کار افتادگی همراه است را انتخاب کنند.

I-lipo Ultra لیزر درمانی کم توان ((LLLT) برای بیماران یک گزینه لیزر لیپولیز غیر تهاجمی موثر و ایمن با هیچگونه از کار افتادگی ارائه میدهد. با این حال روش های مختلفی از تکنیک های کم تهاجمی تا اعمال جراحی تهاجمی برای درمان و رفع این عارضه وجود دارند. میتوانید با شمارههای ۰۲۱۸۸۳۳۴۰۲۹ – ۰۲۱۸۸۳۳۳۲۵۹ تماس بگیرید تا وقت قبلی برای شما مشخص شود و سوالاتتان را بپرسید. ژنیکوماستی (Gynecomastia) یک اختلال هورمونی در مردان است که با افزایش حجم سینهها در آنان مشخص میشود. نبض ما- ژنیکوماستی (gynecomastia) به معنای بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان است. ژنیکوماستی بیماری است که باعث بزرگ شدن بافت پستان مردان می شود ، که برای مردان ناخوشایند است.علت این بافت غده ی چربی و گاهی اوقات با ترکیبی از ورزش و رژیم غذایی مناسب قابل حل است ، اما در برخی موارد علت ژنیکوماستی استفاده از داروها یا ناهنجاری های ژنتیکی است و با ورزش و رژیم غذایی قابل درمان نیست. مواد غذایی مناسبی مانند میوه ها، سبزیجات، حبوبات، غلات کامل، لبنیات بدون چربی، منابع پروتئین کم چربی مانند مرغ، گوشت قرمز، غذاهای دریایی بخصوص ماهی. وجود چربی زیاد در سینهی مردان، ژنیکوماستی نامیده میشود. گر چه این عارضه در نوجوانی معمولا خودبهخود رفع میشود، اما اگر در مواردی نادر پایدار بماند باید برای درمان آن اقدام کرد.

سینه زنان دو کارکرد شیردهی و تحریک جنسی را به عهده دارد، اما در مردان هیچ عملکردی ندارد. این عارضه ممکن است در یک یا هر دو پستان رخ دهد و با ایجاد توده کوچکی زیر نوک پستان مردان آغاز میشود که ممکن است حساس هم باشد. حدود 10 درصد موارد هم شامل هیپوگونادیسم ثانویه، سوءتغذیه (در قدیم از علل شایع در کودکان بود)، مقاومت به آندروژن ( TFTS یا مردهای زننما که نوعی دو جنسی کاذب است)، سیروز کبدی ، اعتیاد به الکل، نارسایی مزمن کلیه ، پرکاری مادرزادی فوق کلیه ، تومور ترشحکننده هورمون جنسی، پرکاری تیرویید ، کمکاری تیرویید ، ایدز و داروهای ضدایدز است.در بقیه موارد، علت ژنیکوماستی ، پیدا نمیشود. تمرینات قفسه سینهی او شامل شنا با تکرار زیاد میشد که تلاش نادرستی برای تقویت عضلات قفسه سینه بود، و اعتراف کرد که کمی تمرینات کاردیو انجام داده و بر تغذیهاش نیز نظارت داشته است. گزینههای دارویی شامل آرامبخشهای وریدی و بیهوشی عمومی است. آیا برای عمل جراحی نیاز به بیهوشی می باشد و طول مدت عمل چقدر می باشد؟

نتایج به دست آمده برای عمل کاهش سایز سینه مردان دائمی است . هنگامی که ترشح استروژن بیشتر شود، سینه مردان بزرگ میشود. عشبه بیابانی اغلب توسط ورزشکاران مصرف می شود، زیرا حاوی استروئل می باشد و بهبود عضلات و کاهش اندازه سینه کمک می کند. اغلب از بین بردن چربی سینه لیپوماتیک ژنیکوماستی بسیار دشوار است. سپس به بررسی های فیزیکی می پردازد و بافت سینه را معاینه و ارزیابی می کند. به مدت 6 هفته بهتر است از گن مخصوص استفاده کنید، این گن از تکان خوردن و احساس درد جلوگیری می کند و همچنین موجب ازبین رفتن تورم تدریجی خواهد شد. فرد باید انتظار خود از عمل جراحی سینه را بیان نماید و جراح سینه بعد از معاینه بالینی سینه دیدگاه کلی از نتیجه جراحی سینه به فرد خواهد داد و بهترین روش را برای جراحی زیبایی سینه انتخاب می کند. گاهی این رژیم های غذایی ممکن است باعث ایجاد شلی پوست نیز شود و فرد همزمان دچار این دو مشکل باشد. به این منظور فرد می تواند از مواد غذایی که به کاهش درد کمک می کند، استفاده نماید. در اکثر موارد، حتی بعد از اینکه فرد وزن خود را کاهش داده و از رژیم غذایی پیروی میکند، باز هم چربی سینه بدون تغییر باقی میماند.