برند TikTok را ربود تا به ژن Z یادآوری کند تا با خانواده ارتباط برقرار کند

یادآوری برای برقراری ارتباط مجدد با اقوام مسن‌تر IRL ممکن است مخصوصاً برای نسل‌هایی که با دسترسی آسان به اینترنت بزرگ شده‌اند به موقع باشد. رسانه های اجتماعی می توانند راه خوبی برای حفظ ارتباط با خانواده در زمانی که دور هستند، باشند، اما هیچ جایگزینی برای گذراندن زمان حضوری وجود ندارد.

این پیام فرنچایز محبوب تایلندی Five Star Chicken است که کمپینی را منتشر کرده است که به جوانان یادآوری می‌کند تا برای عزیزانشان وقت بگذارند – از طریق کانال اجتماعی مورد علاقه ژنرال Z، TikTok. «والدین من یک TikToker است» که توسط آژانس BBDO بانکوک ایجاد شده است، فیلم پر هرج و مرج سال گذشته «فیلم‌هایی که از ما ساخته شده‌اند» را دنبال می‌کند. با این حال، این بار، این برند لحن کمی صمیمانه‌تر برای تاکید بر کیفیت درمانی شام با خانواده دارد.

این فیلم کوتاه که توسط کارگردان Teerapol Suneta (معروف به Aei) از Suneta House تهیه شده است، بینندگان را با سه تأثیرگذار TikTok تایلندی آشنا می کند که هر کدام از آنها حساب های کاربری خود را توسط والدین و پدربزرگ و مادربزرگشان گرفته اند. این ویدیوها، در ابتدا طنزآمیز و سبک دل، واقعاً تکان دهنده می شوند زیرا بستگان بزرگتر از ستاره های TikTok می خواهند که برای اشتراک یک وعده غذایی به خانه بیایند.

به مامانت زنگ بزن

همزمان با تعطیلات ملی تایلند، سونگکران، که شاهد بازگشت بسیاری از افراد به شهر خود برای گذراندن وقت با خانواده‌های خود هستند، پیام اولویت‌بندی افرادی که اهمیت دارند به‌ویژه به موقع است. این ویدیو با شعار “طعم که شما را به خانه می آورد” در عرض تنها سه روز بیش از 5.8 میلیون بازدید داشت.

این موضوع از مضمون سال گذشته «فیلم‌هایی که از ما ساخته شده‌اند» پیروی می‌کند، که توسط Suneta House نیز تولید شده است و به طور مشابه از روش‌های خلاقانه و طنزآمیز برای گرد هم آوردن مردم استفاده می‌کند. اگرچه این تبلیغات از نظر مفهومی متفاوت هستند، ماهیت جامعه‌ساز اشتراک یک وعده غذایی در قلب این فیلم‌ها قرار دارد.

Thasorn Boonyanate، مدیر خلاق BBDO بانکوک، در بیانیه ای گفت: “بیش از 37 سال است که مرغ پنج ستاره تماماً در حال سرو غذاهای خوشمزه است که خانواده ها را دور هم جمع می کند.” “با این کمپین، با یافتن راهی خلاقانه برای جلب توجه نسل جوان و تشویق آنها به ارتباط مجدد با عزیزان قدیمی خود در یک وعده غذایی مشترک، قدمی فراتر برداشتیم.”