برای این زوج MIT، تحقیقات سرطان یک تجارت خانوادگی است

کلاس های شیمی آلی می توانند انواع خاطره ها را ایجاد کنند، اما تعداد کمی از آنها به ماندگاری و معنادار بودن خاطرات آلفرد سینگر ’68 و دینا (شیفر) سینگر ’69 است. از زمان ملاقات با 5.41 در سال 1965 – و فارغ التحصیل شدن از MIT با مدرک زیست شناسی (Dinah) و فلسفه با تحصیلات جزئی در زیست شناسی (Al) – آنها ازدواجی ماندگار و مشاغل تأثیرگذاری در موسسه ملی سرطان (NCI) ایجاد کرده اند و به این امر کمک کرده اند. پیشرفت های عمده در درک و درمان سرطان.

خوانندگان از زوایای مختلف با سرطان مبارزه می کنند. تحقیقات آل در مورد اینکه چگونه بدن انسان مولکول‌های خارجی را از خود متمایز می‌کند، او را به سمت رئیس شعبه ایمونولوژی تجربی مرکز تحقیقات سرطان NCI هدایت کرد، در حالی که پیشینه تحقیقاتی و مهارت‌های مدیریتی دینا زمینه را برای رهبری او در چندین ابتکار استراتژیک بزرگ فراهم کرد.

پس از پیوستن این زوج به NCI در سال 1975، دینا در مورد رونویسی و بیان ژن و ایمونولوژی مولکولی تحقیق کرد، آزمایشگاه خود را تأسیس کرد و به مدت 20 سال به عنوان مدیر بخش بیولوژی سرطان، که اکثر تحقیقات اولیه سرطان ایالات متحده را تأمین می کند، خدمت کرد.

این امر منجر به نظارت او بر برنامه هفت ساله سرطان مهتاب 1.8 میلیارد دلاری شد که به دنبال افزایش در دسترس بودن درمان ها و بهبود پیشگیری و تشخیص زودهنگام از طریق کشف علمی، همکاری و به اشتراک گذاری داده است. این برنامه (که در سال 2016 راه اندازی شد) از طریق بیش از 70 کنسرسیوم و برنامه جدید، پیشرفت هایی را در زمینه ایمونوتراپی، تحقیقات سرطان در دوران کودکی، نقشه برداری تومور و بسیاری از زمینه های دیگر ثبت کرده است.

انتصاب دینا در سال 2019 به عنوان معاون مدیر استراتژی و توسعه علمی NCI قبل از همه‌گیری سال 2020 بود که توانایی‌های او را به شیوه‌ای جدید مورد توجه قرار داد: زمانی که کنگره از NCI خواست تحقیقات اساسی و بالینی را در مورد پاسخ‌های ایمنی به SARS-CoV-2 و رویکردهای بالقوه برای انجام آن انجام دهد. واکسن، او این تلاش را رهبری کرد.

او می‌گوید: «ایده این است که فراتر از واکنش‌های اضطراری برویم و درباره واکنش به عوامل بیماری‌زای آینده که قبلاً ندیده‌ایم، اطلاعات بیشتری کسب کنیم. “این با سرعت رعد و برق برای یک برنامه بزرگ رخ داد. ما 21 کمک مالی صادر کرده ایم و چهار مرکز را برای انجام سنجش های بالینی ایجاد کرده ایم. ما تا پنج سال بودجه داریم، زیرا نمی‌دانیم چقدر طول می‌کشد تا همه‌گیری حل شود.»

در همین حال، آل به معمایی پرداخته است که برای اولین بار در اوایل دهه 1970، زمانی که سینگرهای تازه ازدواج کرده در حال تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه کلمبیا بودند (دیناح دکترا، آل و دکترا) او را به خود مشغول کرد. او به یاد می آورد: «به نظر نمی رسید آنچه به عنوان اساس بیماری به ما آموزش داده شده است، اساس چیزی باشد که در بیماران می دیدیم. “باکتری ها باعث ذات الریه می شوند، اما پنومونی ناشی از باکتری نیست – بیماری ها عمدتاً به دلیل پاسخ بدن به عوامل بیماری زا هستند که با آنها مواجه می شوند.”

لحظه مهمی فرا رسید که دینا به عنوان هدیه اولین سالگرد، نسخه ای از مکفارلین برنت برنده جایزه نوبل را برای آل خرید. خود و نه خود. آل می‌گوید: «او فکر می‌کرد که این یک کتاب فلسفه است، اما در واقع یک کتاب ایمنی‌شناسی بود که علاقه من را به ایمونولوژی برانگیخت و برای چندین دهه به آن دامن زد.

تمرکز برنت مکانیسم هایی است که بدن برای تمایز بین عناصر خود (“خود”) و موجودات خارجی مانند باکتری ها، ویروس ها یا سموم (“نه خود”) استفاده می کند. زمانی که او تحقیقات خود را آغاز کرد، دانشمندان بر این باور بودند که گلبول های سفید خون به نام سلول های T این عملکرد را انجام می دهند، اما نحوه به دست آوردن این قابلیت ناشناخته بود. کار اولیه آل نشان داد که تیموس نقش اصلی را ایفا می کند، و مطالعات بعدی در آزمایشگاه او نشان داد که توانایی سلول های T برای تشخیص سلول های بدن به جای اینکه ژنتیکی از پیش تعیین شده باشد، اکتسابی است.

من به خصوص مفتخرم که اساس مولکولی این سیستم تشخیص دیوانه‌وار سیستم ایمنی به نام محدودیت مجتمع بافت سازگاری اصلی (MHC) را کشف کردیم که منجر به عملکرد سلول‌های T مختلف مانند سلول‌های کمکی و سلول‌های قاتل می‌شود. می گوید ال. دیگران از آن استفاده کرده اند و آن را با موفقیت برای سرطان به کار می برند.

دینا و آل دو پسر دارند و از سفر، تئاتر و جمع آوری آثار هنرمندان محلی لذت می برند، اما “تجارت خانوادگی” تحقیقات سرطان هرگز دور از دسترس نیست. آل می‌گوید: «ما احتمالاً بیشتر از آنچه که تصور می‌کنیم، صحبت می‌کنیم. “این بخش جدایی ناپذیر زندگی ما است – فکر نمی کنم ما تمایزی قائل شویم.”