با Altos Labs آشنا شوید ، آخرین شرط بندی وحشی دره سیلیکون برای زندگی برای همیشه

با این حال ، در طول سال 2021 ، برنامه جدیدی برای حرکت سریعتر تحقیقات با تبدیل این ایده به یک شرکت با بودجه خوب که اکنون Altos است ، ایجاد شد. این تلاش تحت هدایت ریچارد کلاوسنر ، رئیس سابق موسسه ملی سرطان و در حال حاضر کارآفرین شکل گرفت. کلاوسنر ، که قبلاً به تأسیس شرکت هایی مانند Juno Therapeutics و شرکت آزمایش سرطان Grail کمک کرده بود ، به دلیل سازماندهی شرط های مالی بزرگ و پرسود در زمینه بیوتکنولوژی های جدید مشهور است.

طبق یک پرونده ثبت شده در انگلستان برای آزمایشگاه Altos ، کلاوسنر مدیرعامل شرکت جدید است. کلاوسنر به تلاش برای تماس از طریق ایمیل و تلفن پاسخ نداد. او نیز مانند میلنر در لس آلتوس هیلز زندگی می کند.

تعدادی از استارتاپ ها در حال برنامه ریزی برای برنامه ریزی مجدد هستند ، از جمله Life Biosciences ، Turn Biotechnologies ، AgeX Therapeutics و Shift Bioscience در انگلستان ، اگرچه این تلاش ها هنوز به هیچ گونه درمانی در افراد در آزمایشات بالینی منجر نشده است.

دیوید سینکلر ، محقق دانشگاه هاروارد می گوید: صدها میلیون دلار از طرف سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در برنامه ریزی مجدد جمع آوری می شود که به طور خاص برای جوانسازی قسمت ها یا تمام بدن انسان طراحی شده است. به

سینکلر این رشته را “نوپا” توصیف می کند اما فکر می کند وعده منحصر به فردی دارد. “چه کار دیگری می توانید انجام دهید که بتواند سن بدن را معکوس کند؟” او می گوید “در آزمایشگاه ما ما اندامها و بافتهای اصلی ، مانند پوست ، ماهیچه و مغز را تیک می زنیم تا ببینیم کدامیک را می توان جوان کرد.” سینکلر می گوید در Altos شرکت ندارد اما در جلسه 2020 صحبت کرد و برای دریافت جایزه از راه شیری درخواست کرد.

یک تجارت علمی

به گفته ویل گورنال ، استاد مدرسه کسب و کار در دانشگاه آلتوس ، هنوز اعلام رسمی نکرده است ، اما امسال در دلاور ادغام شد و افشای اوراق بهادار که در ماه ژوئن در کالیفرنیا ثبت شد نشان می دهد که این شرکت حداقل 270 میلیون دلار جمع آوری کرده است. بریتیش کلمبیا که سند را بررسی کرد. علاوه بر بزوس و میلنر ، این شرکت ممکن است از افراد ثروتمند فناوری و سرمایه گذاران خطرپذیر بعنوان سرمایه گذار استفاده کند.

سایر استخدامهای Altos عبارتند از پیتر والتر ، آزمایشگاه او در دانشگاه کالیفرنیا ، سان فرانسیسکو ، در پشت مولکولی قرار دارد که تأثیرات قابل توجهی بر حافظه نشان می دهد. ولف ریک ، متخصص برنامه ریزی مجدد نیز می پیوندد که اخیراً از مدیر موسسه Babraham در بریتانیا استعفا داده است ، زیرا این مرکز اعلام کرد که “در یک سازمان تحقیقاتی دیگر” که اکنون تصور می شود آلتوس است ، مشغول کار است. والتر و ریک از اظهارنظر خودداری کردند.

حداقل در ابتدا ، Altos به محققان بدون هیچ گونه انتظار فوری از محصولات یا درآمد کمک مالی می کند. به گفته یکی از افراد که کلاوسنر و میلنر او را مطلع کرده اند ، خروجی اولیه شرکت “علم بزرگی” خواهد بود.

آلتوس با ارائه حقوق 1 میلیون دلار در سال به ستاره های ورزشی ، به علاوه حقوق صاحبان سهام و همچنین رهایی از دردسرهای درخواست کمک های بلاعوض ، اساتید دانشگاه را جذب می کند. مانوئل سرانو از موسسه تحقیقات زیست پزشکی در بارسلون ، اسپانیا ، پذیرش پیشنهاد کار از آلتوس ، تأیید کرد و گفت که این شرکت پنج تا 10 برابر آنچه اکنون به دست می آورد به او پرداخت می کند.

فلسفه آزمایشگاه های Altos انجام تحقیقات مبتنی بر کنجکاوی است. این همان چیزی است که من می دانم چگونه انجام می دهم و دوست دارم این کار را انجام دهم. ” در این مورد ، از طریق یک شرکت خصوصی ، ما آزادی جسارت و کاوش را داریم. به این ترتیب باعث جوان شدن من خواهد شد. “

هرگونه درمانی برای بیماری بزرگ پیری می تواند میلیاردها دلار ارزش داشته باشد ، اما آلتوس در ابتدا روی درآمدزایی حساب نمی کند. سرانو می گوید: “هدف درک جوانسازی است.” “من می گویم ایده درآمدزایی در آینده وجود دارد ، اما این هدف فوری نیست.”