با تبلیغ جدید، OKX CMO طرحی برای بازسازی اعتماد رمزنگاری دارد

بازسازی اعتماد در بخش

با این حال، وقتی صحبت از اعتماد به میان می‌آید، Rafique اذعان می‌کند که یک کمپین واحد، ایمانی را که در ماه‌های اخیر پس از رسوایی FTX در پایان سال 2022 در فضای ارزهای دیجیتال تضعیف شده بود، بازسازی نخواهد کرد.

بر اساس آمار Statista، این اتفاق بازارهای ارزهای دیجیتال را به رکود کشاند: زمانی که ارزش آن در سال 2021 به اوج 3 تریلیون دلار می رسید، اکنون به 1.23 میلیارد دلار در آوریل می رسد.

او احساس می‌کند که به «تلفیقی از تلاش‌ها» نیاز است و برای توسعه و حفظ اعتماد مصرف‌کننده، به «جزئی ذاتی ما به‌عنوان یک شرکت» نیاز است. Rafique همچنین ادعا کرد که او و موسس OKX Star Xu به پیام های مستقیم مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی پاسخ می دهند.

Rafique با ایجاد و ممیزی مدارک ذخایر شرکت، تعامل با جامعه ارزهای دیجیتال و توسعه OKX به عنوان “شخصیتی که برای انجام کار درست قدم برمی دارد” چشم انداز مثبتی می بیند.