با تبلیغ جدید، OKX CMO طرحی برای بازسازی اعتماد رمزنگاری دارد

این آگهی عمداً در نوشته خود با مخاطبان 18 تا 22 ساله صحبت می کند، که رفیق گفت که از قبل در مورد آن بحث شده است. او توضیح داد، اگرچه به نظر می‌رسد که برای «بومی‌های رمزنگاری» تولید شده است، افراد جوان‌تر از فناوری‌هایی مانند NFT استقبال کرده‌اند و او معتقد است که آن‌ها نیز آگهی را درک خواهند کرد.

پاسخی به کوین بیس

Rafique به یاد می آورد که حتی در آستانه تولید، فیلمنامه با تصمیم دیرهنگام برای پاسخگویی مستقیم به تبلیغ Coinbase بازنویسی می شد، زیرا تیم OKX احساس می کرد که پیام «از قبل آن را به چالش می کشد، اما ما آن را به درستی به چالش نمی کشیدیم. ما باید بگوییم که آن را به چالش می‌کشیم.»

تبلیغ Coinbase این سوال را می پرسد: “این سیستم قدیمی چیست؟” در حالی که صحنه‌هایی از محدودیت‌هایی که مردم هنوز در دسترسی و خرج پول خود از جمله هزینه‌های خودپرداز و هزینه‌های اضافه برداشت با آن روبه‌رو هستند، وجود دارد، در حالی که تکمیل نقل و انتقالات خارج از کشور ممکن است روزها طول بکشد.

“سیستم معنی ندارد!” اعلام می کند که مردم در آگهی به طور فزاینده ای ناامید می شوند.

Rafique توضیح داد که با این حال، OKX می خواست یک چشم انداز جایگزین و آینده را ارائه دهد. جایی که به مردم استقلال و شفافیت و همچنین کنترل بر امور مالی خود داده می شود.

ما معتقدیم این دنیای جدید است. به این ترتیب شما سیستم را بازنویسی می‌کنید.» وی با تاکید بر اینکه به تازگی ششمین سند ذخیره خود را منتشر کرده است، که هیچ تنظیم‌کننده‌ای از سیاست‌گذاران درخواست نکرده بود تا با کاربرانش اعتماد ایجاد کند.

او امیدوار است که این کمپین OKX را با رسانه‌هایی از جمله پست‌های وحشیانه در نیویورک، لندن و «بازارهای بزرگ دیگر» و همچنین بنرهای دیجیتالی و خارج از خانه، OKX را به عنوان یک «برند جالب» معرفی کند. یک کمپین رسانه‌های اجتماعی فیلم را تحت فشار قرار می‌دهد و از سفیران برند استفاده می‌کند که «مردم را تشویق می‌کنند تا لحظه خود را برای بازنویسی سیستم بیابند».

او گفت که Rafique قصد دارد از “معیارهای نرم” مانند تفسیر رسانه های اجتماعی و احساسات مثبت برند ایجاد شده در اطراف خلاق استفاده کند. سپس شرکت بررسی خواهد کرد که آیا کیف پول های جدیدی ایجاد شده است یا خیر، و همچنین سطح ارزش ارز سپرده گذاری شده و نگهداری شده در آن کیف پول ها را بررسی خواهد کرد.

“اولین قطعه ای که ما به دنبال آن هستیم قطعه کیفی است، یعنی “آیا مردم این چیزها را جالب و جذاب می یابند؟”