با بازگشت کمپین برگر کینگ، کودکان اوقات گیج کننده خود را به اشتراک می گذارند

آیا گوشت گیاهی یک سبزی است و هندوانه بی دانه از کجا می آید؟ اینها تنها تعدادی از سوالاتی است که در طول سومین ورود برگر کینگ به کمپین برنده جوایز “Confusing Times” پرسیده شد.

بار دیگر توسط دیوید مادرید ایجاد شد، انتشار یک تبلیغ جدید در کمپین، که منوی گیاهی زنجیره فست فود را تبلیغ می کند، به یک رویداد سالانه تبدیل شده است.

این فیلم 80 ثانیه‌ای امسال از منظر کودکی از جهان گرفته شده است و هدف آن برجسته کردن آیتم‌های منوی غیر گوشتی آن مانند ساندویچ مرغ بلند، Whopper Jr و قطعات آن است.

این فیلم به کارگردانی کلودیا یوسا، نامزد جایزه اسکار، چندین کودک را نشان می‌دهد که با موقعیت‌های گیج‌کننده مختلفی که با آن‌ها مواجه می‌شوند، سر و کار دارند و سوالاتی معصومانه درباره زندگی و دنیای اطرافشان می‌پرسند، که آنها را به سردرگمی که در مورد محصولات گیاهی احساس می‌کنند مرتبط می‌کند.

سابرینا فرتی، معاون، رئیس بازاریابی برگر کینگ، گفت: «کمپین امسال به منشأ جهش برگر کینگ در بخش گیاهی بازمی‌گردد، که با Whopper مبتنی بر گیاه آغاز شد و از آن زمان به‌طور پیوسته در حال گسترش است.

«با اضافه کردن کلمبیا مرغ بلند و ناگت‌های گیاهی و کشورهای اروپایی که بیشتر ساندویچ‌ها و ناگت‌های خود را با جایگزین‌های گیاهی ارائه می‌کنند، ما همه چیز را تا Whopper Jr. در این فصل از Confusing Times پوشش می‌دهیم. فرتی اضافه کرد که در بازسازی پلت فرم و در عین حال خدمت رسانی به نیازهای مهمانان بسیار عالی عمل می کند.

تبلیغات رادیویی و چاپی کمپین بیشتر افکار و مشاهدات گیج کننده کودکان را بررسی می کند.

این کمپین جهانی قبل از پخش در بازارهای مختلف در سراسر جهان از طریق فیلم، چاپ و رادیو در LATAM آغاز خواهد شد.

وام:

آژانس: دیوید مادرید
کمپین: کمی گیج کننده تر
مشتری: برگر کینگ گلوبال
CCO و شریک جهانی: Pancho Cassis
مدیر اجرایی جهانی: سیلویا پانیک
مدیر خلاق اجرایی: Saulo Rocha، André Toledo
کارگردانان خلاق: دیوید کروگر، پدرو ساتین، سباستین روویر
رئیس هنر: Camilo Jiménez
کارگردان هنری: پدرو ساتین
کپی رایترها: دیوید کروگر، سباستین روویر
سرپرست تولید: الخاندرو فالدوتی
رئیس حساب: ماریا گارسیا هرانتس
مدیر حساب گروه: لوسیلا منگید
مدیر حساب: لوسیا اوربیتا
رئیس استراتژی: دانیلا بومبوناتو
کارگردان استراتژی: پاتریشیا ارگویتی
مدیر روابط عمومی جهانی: ساندرا آزدو