بازاریابی نتفلیکس به ملکه شارلوت رفتار سلطنتی داد

تصویر
بیلبورد سه بعدی نتفلیکس در میدان تایمز به این شرکت اجازه می دهد تا نسبت به طرفداران واکنش نشان دهد.نتفلیکس

این کمپین همچنین چندین عنصر خارج از خانه را اجرا می کند، از جمله ایستگاه های مترو در اسپانیا و برزیل که ملکه شارلوت را تغییر می دهند و نتفلیکس اولین بیلبورد سه بعدی خود را در میدان تایمز رونمایی می کند.

گیلیارد گفت: “بیلبورد سه بعدی به ما امکان می دهد در زمان واقعی واکنش نشان دهیم و به طرفداران و چیزهایی که آنها می گویند پاسخ دهیم.”

تنها در قبل از راه اندازی، این کمپین نزدیک به 600 میلیون بازدید داشت.

گیلیارد گفت: “این ترکیبی از دسته های استعداد، دسته های اجتماعی و کانال های گسترده تر نتفلیکس جهانی ما است.” ما به بیش از 850 میلیون فالوور در سراسر جهان رسیده‌ایم، بنابراین انتظار داریم که این تعداد، مطمئناً قابل توجه باشد، اما این فقط پاسخی است به روشی که طرفداران این عنوان را دوست دارند.»

و همانطور که طرفداران همچنان به واکنش نشان می دهند و سریال را تماشا می کنند، انتظار داشته باشید که کمپین پیشرفت کند.

ما قطعا کمپین های از پیش برنامه ریزی شده ای داریم. گیلیارد گفت: «ما یک تیم خلاق باورنکردنی داریم و این توانایی را دارد که در لحظات برنامه ریزی شده و لحظات غیرمنتظره خیلی سریع واکنش نشان دهد.»

این استراتژی را می توان از نظر رقص ویروسی جنا اورتگا از چهارشنبه مشاهده کرد. نت‌فلیکس قبلاً تصور می‌کرد که این یک لحظه بزرگ خواهد بود، اما این پلتفرم به آن کمک کرد تا با درگیر شدن افرادی مانند لیدی گاگا با نسخه خودش، به ارتفاعات جدیدی برسد.

«همانطور که دیدیم این اتفاق می افتد، بله، بلافاصله پاسخ دادیم. ما به آتش سوختیم. ما با گاگا رابطه داشتیم، با او تماس گرفتیم، او نسخه خود را از آن عکسبرداری کرد، و ما به همان روشی که طرفداران به آن پاسخ می‌دادند، به صورت بلادرنگ پاسخ دادیم.»

در هر صورت، پایگاه هواداران بریجرتون می‌تواند انتظار پاسخ‌های مناسب برای یک ملکه را داشته باشد.

«اگر به ویدیوی ویروسی چهارشنبه یا شیرین کاری جهانی Stranger Things فکر می‌کنید، از راه‌های مختلف بازاریابی می‌کنیم – ما در 15 بازار در سراسر جهان پورتال‌هایی را به سمت وارونه باز کردیم – یا به روشی که ما انجام می‌دهیم. گیلیارد اضافه کرد که برای Outer Banks ظاهر شد. ما سعی می‌کنیم برای خلق لحظاتی که واقعاً معتبر هستند، بسیار خاص باشیم.»