بازاریابی نتفلیکس به ملکه شارلوت رفتار سلطنتی داد

Queen Charlotte: A Bridgerton Story با 148.28 میلیون ساعت بازدید در صدر فهرست تلویزیون های انگلیسی نتفلیکس قرار گرفته است که این عنوان را به پربازدیدترین عنوان پخش کننده در این هفته تبدیل کرده و به آن اجازه می دهد در 91 کشور به 10 عنوان برتر برسد. اولین نمایش بزرگ، درست قبل از اولین حضورش در هفته اول در 17 می، موفقیت بزرگ دیگری را به این شرکت می‌رساند، اما نمایش‌های نتفلیکس به‌طور تصادفی تبدیل به بحث «The Ton» نمی‌شوند.

ملکه شارلوت نه بر خلاف یک خانواده سلطنتی که نگران خط جانشینی خود بود، انتظارات زیادی از آن قبل از اولین نمایش نتفلیکس در 4 می داشت.

مینی سریال پیش درآمد اولین اسپین آف از فرنچایز بریجرتون به کارگردانی شاندا رایمز است. و با ترکیب فصل 1 و فصل 2 بریجرتون برای بیش از 1.2 میلیارد ساعت در استریمر، این پلتفرم به دنبال ادامه این موفقیت و کمک به گسترش جهان با آخرین قسمت خود بود.

نتفلیکس برای اطمینان از اینکه سریال مخاطب اختصاصی خود را پیدا می کند و همچنین بینندگان جدیدی را جذب می کند، در اسرع وقت فرش قرمز را پهن کرد. به گفته شلی گیلیارد، معاون بازاریابی ایالات متحده و کانادا در نتفلیکس، برنامه ریزی کمپین 18 ماه قبل از اولین نمایش آغاز شد.

گیلیارد گفت: «ما در مراحل اولیه قرار داریم و سعی می‌کنیم به ایده‌پردازی، محتوا و دارایی‌ها بپردازیم، بنابراین از یک دیدگاه خلاقانه جمعی خیلی زود شروع می‌کنیم و سعی می‌کنیم به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم این کمپین را در سطح جهانی راه اندازی کنیم، زیرا یک عنوان است. که این نوع طبیعت جهانی را تضمین می کند.»

اگرچه بریجرتون از نظر تاریخی توجه زیادی به مسائل نژادی و تنوع نداشته است، ملکه شارلوت این سؤالات را جدی می گیرد، با هند آمارتیفیو به تصویر می کشد که چگونه ملکه سیاه بریگرتون به پادشاه جورج (کوری میلکریست) افتاد و به قدرت رسید.

با توجه به خط داستانی، گیلیارد به Adweek گفت که پخش کننده این فرصت را دارد که داستانی را تعریف کند که به طور خاص برای زنان سیاه پوست و مخاطبان مختلف صحبت می کند، همچنین این فرصت را فراهم می کند تا بینندگان جوان تر را به طرفداران عظیم بریگرتون بیاورد.

گیلیارد گفت: «ما فکر می‌کردیم که فرصتی داریم که حتی پایگاه هواداران را با این کار گسترش دهیم، بنابراین ما واقعاً هیجان‌زده شده‌ایم.

از آنجایی که موسیقی در بریجرتون نقش محوری ایفا می‌کند، با آهنگ‌های پاپ مدرن که مرتباً تجدیدنظرهای کلاسیک را دریافت می‌کنند، به جواهری از کمپین تبدیل شد.