بازاریابان می توانند از افزایش قدردانی فرهنگی AAPI بیاموزند

ما تحقیقات گسترده‌ای را انجام می‌دهیم تا نه تنها آنچه مصرف‌کنندگان را هدایت می‌کند، بلکه چرایی را نیز شناسایی کنیم. این فراتر از تحقیقات سنتی است و شامل غوطه ور شدن دست اول در روندها و خرده فرهنگ ها می شود تا به ما کمک کند واقعاً رفتارها و انگیزه های طرفداران را درک کنیم.

برای مصرف کنندگان آسیایی، اشتیاق آنها به موسیقی، غذا و سرگرمی چیزی است که هویت آسیایی آنها را می سازد، بنابراین به آنها اجازه می دهد با دیگران ارتباط عمیق تری برقرار کنند. با درک این انگیزه، می‌توانیم فرصت‌هایی را ایجاد کنیم تا عمیقاً با آنها طنین‌اندازی کنیم.

نکات ظریف فرهنگی را در نظر بگیرید

مهم است که در نظر داشته باشید که هر بخش چندفرهنگی یکپارچه نیست و خرده فرهنگ ها و تفاوت های ظریف متفاوتی دارد که باید به طور جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. به عنوان مثال، ما حمایت خود را از طریق ابتکاراتی از جمله 88Rising، جشنواره فیلم جنوب آسیا، لیگ کوچک کریکت، Make Noise Today و موارد دیگر نشان داده ایم. ما با Turning Red Disney و اینفلوئنسرهایی مانند Tan France همکاری کرده ایم تا استعدادهای آنها و حمایت خود را از جامعه نشان دهیم.

برای آخرین کار کمپین برند خود برای تویوتا، با این درک که عمیق‌ترین انگیزه مصرف‌کنندگان آسیایی آمریکایی آزاد بودن برای دنبال کردن اهداف و رویاهایشان است، کار را به جلو بردیم. ما کمپینی ایجاد کردیم تا نشان دهیم تویوتا درک می‌کند و به آن‌ها قدرت می‌دهد تا برای شروع «روز اول» خود در پیگیری آرزوهایشان اقدام کنند. با پیام‌رسانی فراگیر برند، پلتفرم‌های متعددی از جمله رسانه‌های اجتماعی، رویدادها و مشارکت‌های رسانه‌ای را به کار گرفتیم تا اطمینان حاصل کنیم که به همه زیرگروه‌های متنوع به روشی معتبر و معنادار دسترسی داریم.

ثابت قدم باشید

تویوتا از سال 2004 در بخش آسیایی آمریکایی سرمایه گذاری کرده است. این برند در طول سال ها با مصرف کنندگان ما تکامل یافته است و در عین حال صدای برند ثابتی را حفظ کرده است. این باعث افزایش اعتبار، وابستگی و فروش می شود، که بسیار ارزشمند است و همچنین به ما اجازه می دهد تا به تلاش خود ادامه دهیم.

بهترین برند معتبر خود باشید

در دنیای بازاریابی، کلمه “معتبر” برای سال 2023 همان چیزی است که “ویروسی” در سال 2012 بود. و به همان اندازه که “ویروسی شدن” سخت است، شباهت های مشابهی با معتبر بودن در یک کمپین دارد.

این است که مخاطبان شما احساس کنند واقعاً با برند شما و آنچه که نشان می دهد وصل هستند، بدون اینکه احساس کنند به آنها فروخته شده است. در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، مصرف کنندگان به دنبال برندهایی با محصولات با کیفیت هستند زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بنابراین، چه چیزی برند شما را از سایر رقبا متمایز می کند؟

مصرف کنندگان برای درک بهتر “چرا” پشت داستان یک برند به دنبال ارزش ها و نقاط اشتیاق هستند که با آنها هماهنگ باشد. آنها به دنبال یک ارتباط واقعی هستند. مانند هر رابطه دیگری، نیاز به حضور و تلاش مداوم برای حفظ و ارتقای آن رابطه وجود دارد.