بازاریابان درباره راه حل های پس از تهیه کوکی بی اطلاع هستند

تحقیقات اخیر این شرکت هزینه‌های برنامه‌ریزی شده را برای هر عمودی در سراسر کوکی و ترافیک جایگزین کوکی در سه ماهه اول 2023 تجزیه و تحلیل کرد. نشان داد که بازاریابان در خرید برنامه‌ای در صنایع فناوری، مسافرت و داروسازی سهم جایگزین کوکی خود را از سرمایه‌گذاری صوتی (SOV) به طور قابل توجهی در سه ماهه چهارم افزایش دادند. سال گذشته

اگرچه هزینه برنامه‌ریزی کلی تبلیغ‌کنندگان بیمه کاهش یافت، صنعت برای سومین سه‌ماهه متوالی از خریدهای برنامه‌ریزی‌شده غیرکوکی از خریدهای وابسته به کوکی پیشی گرفت.

از نظر دسته بندی محتوایی که بیشترین عرضه جایگزین کوکی را کسب کرده است، 33Across نتایج متفاوتی در سه ماهه اول امسال پیدا کرد. مقوله‌هایی مانند آشپزی، فناوری و بازی تا 41 درصد رشد داشته‌اند در حالی که ورزش، اخبار، و سلامت و تندرستی نسبت به سه ماهه چهارم سال 2022 اندکی کاهش یافته است. بنابراین، اکثر رسانه‌ها به دلیل بودجه‌های تبلیغاتی محدود و رویدادهای مهم کمتر، درآمد کمتری داشتند.

برندها پول را به شرکای آژانس می پردازند

همانطور که صنعت برای مرگ کوکی آماده می شود، تحقیقات Ogury نشان داد که مقیاس پذیری همچنان یکی از دغدغه های اصلی برندها و آژانس ها است: 61٪ از برندها گفتند که در مورد دسترسی به مخاطبان در مقیاس اطمینان دارند، در حالی که درصد کمتری از نمایندگی ها (51٪) ) اعتماد به نفس مشابهی داشتند. این به این دلیل است که مدیران آژانس بیشتر با مشکلات پیش رو آشنا هستند و تمایل دارند نگاه محتاطانه تری داشته باشند.