این پرتره سلطنتی بزرگ از شاه چارلز توسط بچه ها کشیده شده است

واقعیت افزوده بخشی از جشن تاجگذاری پادشاه چارلز به لطف تجربه ای بود که توسط شرکت خدمات فناوری و بازاریابی DEPT در مشارکت با BBC Children in Need و Royally Big Portrait راه اندازی شد.

پروژه پرتره سلطنتی بزرگ توسط هنرمند سام بارنت رهبری شد. از کودکان می‌خواست تا پرتره‌هایی از شاه چارلز را که با دست طراحی شده بود، ارسال کنند، که در یک پرتره نهایی که در منطقه تفریحی Outernet لندن به نمایش گذاشته شد، ترکیب شدند.

تصویر نهایی صدها هزار پرتره با دست طراحی شده توسط افرادی از سراسر بریتانیا را نشان می دهد

بارنت گفت: “من افتخار می کنم که بخشی از پرتره بزرگ سلطنتی هستم، تاجگذاری پادشاه چارلز و همچنین خلاقیت هر کودک را جشن می گیرم، در حالی که به آنها خودباوری می دهم تا به آن دست یابند و بخشی از تاریخ باشند.” توانایی DEPT برای زنده کردن داستان ها از طریق فناوری های نوظهور به مردم این امکان را می دهد که بالا و پایین کشور این پرتره بیانیه شاه چارلز را تجربه کنند.

در حالی که بازدیدکنندگان در لندن می‌توانستند این پرتره را از 1 تا 8 مه به صورت شخصی مشاهده کنند، مردم همچنان می‌توانند پرتره را از هر کجا که بودند در واقعیت افزوده مشاهده کنند. با بازدید از یک وب سایت در گوشی هوشمند خود، افراد می توانند نسخه شناور پرتره را در فضای روبروی خود بر روی صفحه نمایش دستگاه خود قرار دهند و سپس با استفاده از ابزار جستجوی موجود، پرتره خود را جستجو کنند. تجربه واقعیت افزوده تا پایان ماه می در دسترس خواهد بود.

یکی از نمایندگان DEPT به Adweek گفت: “حدود 1500 نفر” در حالی که پرتره در لندن نمایش داده می شد، به تجربه AR دسترسی داشتند.

لورن چستر، مدیر پروژه‌های فناوری در DEPT، گفت: «ما از مشارکت در این پروژه هیجان‌انگیز، که لحظه‌ای تاریخی برای کشور است، هیجان‌زده هستیم. با استفاده از واقعیت افزوده، ما توانستیم این لحظه را با استفاده از این امکان فراهم کنیم و این لحظه را دموکراتیک کنیم و به همه افراد خانه این امکان را دهیم که از طریق تلفن هوشمند خود این تجربه را داشته باشند و از یافتن و دیدن پرتره خود لذت ببرند.