این همه گیری در حال آزمایش محدودیت های تشخیص چهره است

بیشتر و بیشتر ، در مواردی که به عنوان منافع بهداشت عمومی ارائه می شود ، استفاده می شود. استرالیا اخیراً برنامه ای را با استفاده از تشخیص چهره برای اجرای اقدامات ایمنی کووید -19 گسترش داده است. افرادی که در قرنطینه هستند تحت بررسی های تصادفی قرار می گیرند که در آنها باید از خود سلفی بفرستند تا از قوانین پیروی کنند. به گزارش رویترز ، اطلاعات مکان نیز جمع آوری می شود.

گریر می گوید در مورد موارد ضروری مانند مزایای اضطراری برای پرداخت هزینه مسکن و غذا ، اولویت اول باید اطمینان از دسترسی همه افراد به کمک باشد. وی می افزاید: جلوگیری از تقلب یک هدف منطقی در ظاهر است ، اما مهمترین هدف باید این باشد که مردم به مزایای مورد نیاز خود برسند.

“سیستم ها باید از ابتدا با رعایت حقوق بشر و با در نظر گرفتن نیازهای افراد آسیب پذیر ساخته شوند. گریر می گوید ، اینها نمی توانند افکار بعدی باشند. “آنها نمی توانند اشکال را پس از خراب شدن برطرف کنند.”

ID.me’s Hall می گوید خدمات شرکت او بر روش های موجود برای تأیید هویت ترجیح دارد و به ایالت ها کمک کرده است تا از اجرای چک های تأیید صورت ، تقلب “گسترده” بیکاری را کاهش دهند. او می گوید ادعاهای بیکاری تقریباً 91 pass دارای گذرنامه واقعی است – چه به تنهایی و چه از طریق تماس تصویری با نماینده ID.me.

“[That] هدف ما ورود بود ، “او می گوید. اگر ما بتوانیم 91 درصد از این میزان را به صورت خودکار حذف کنیم ، آن زمان ایالت هایی که از نظر منابع خارج شده اند می توانند از این منابع برای ارائه خدمات دربان 9 دستکش سفید استفاده کنند. “

به گفته هال ، هنگامی که کاربران قادر به گذراندن فرایند تشخیص چهره نیستند ، ID.me به آنها ایمیل می دهد تا پیگیری کنند.

او می گوید: “همه چیز در مورد این شرکت در مورد کمک به مردم برای دسترسی به مواردی است که واجد شرایط آن هستند.”

فناوری در دنیای واقعی

ماه هایی که JB بدون درآمد زنده ماند دشوار بود. نگرانی مالی برای ایجاد استرس کافی بود و مشکلات دیگر مانند یک کامپیوتر خراب این اضطراب را تشدید می کرد. حتی کارفرمای سابق آنها نمی تواند یا نمی تواند از خط مشی کار جلوگیری کند.

جی بی می گوید: “این بسیار سخت است که بگوییم” هیچ کس در هر شرایطی به من کمک نمی کند. “

از نظر دولت ، کارشناسان می گویند منطقی است که همه گیری همه فن آوری جدید را به میدان آورد ، اما مواردی مانند JB نشان می دهد که فناوری به خودی خود پاسخ کامل نیست. آن ال واشنگتن ، استادیار سیاست اطلاعات در دانشگاه نیویورک ، می گوید وسوسه انگیز است که یک فناوری جدید دولتی را در مواقعی که بیشتر اوقات در مرحله تحقیق کار می کند اما 5٪ از زمان واقعی را در جهان واقعی شکست می دهد ، موفقیت آمیز بدانیم. او نتیجه را با بازی صندلی های موسیقی مقایسه می کند ، جایی که در یک اتاق 100 نفره ، پنج نفر همیشه بدون صندلی می مانند.

او می گوید: “مشکل این است که دولت ها از نوعی فناوری برخوردارند و 95 درصد مواقع کار می کند – آنها فکر می کنند که این مشکل حل شده است.” در عوض ، مداخله انسان مهمتر از همیشه می شود. واشنگتن می گوید: “آنها به سیستمی نیاز دارند که به طور منظم با پنج نفر ایستاده اداره کند.”

هنگامی که یک شرکت خصوصی درگیر می شود ، یک ریسک اضافی وجود دارد. واشنگتن می گوید بزرگترین مسئله ای که در راه اندازی نوع جدیدی از فناوری بوجود می آید محل نگهداری اطلاعات است. بدون یک نهاد مورد اعتماد که وظیفه قانونی حفاظت از اطلاعات افراد را دارد ، داده های حساس می تواند به دست دیگران برسد. به عنوان مثال ، اگر دولت فدرال هنگام تأسیس شماره های بیمه اجتماعی ما را به یک شرکت خصوصی سپرده بود ، چه احساسی خواهیم داشت؟

“مشکل این است که دولتها نوعی فناوری را دریافت می کنند و 95 درصد مواقع کار می کند – آنها فکر می کنند که حل شده است”

آن ال واشنگتن ، دانشگاه نیویورک

استفاده گسترده و کنترل نشده از ابزارهای تشخیص چهره نیز می تواند بیش از سایرین بر گروه های حاشیه نشین تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، افراد تراجنسیتی با ابزارهایی مانند Google Photos مشکلاتی مکرر دارند ، که ممکن است این سوال را مطرح کند که آیا عکس های قبل و بعد از انتقال یک شخص را نشان می دهند یا خیر. این بدان معناست که بارها و بارها با نرم افزار حساب کنید.

“[There’s] نادرستی در توانایی فناوری برای انعکاس گستردگی تنوع واقعی و موارد برجسته در دنیای واقعی وجود دارد. ” “ما نمی توانیم برای طبقه بندی دقیق و محاسبه و انعکاس این موارد زیبا ، به آنها اعتماد کنیم.”

بدتر از شکست

مکالمات مربوط به تشخیص چهره معمولاً در مورد چگونگی شکست یا تبعیض این فناوری بحث می کند. اما بارنت مردم را تشویق می کند که فراتر از این فکر کنند که ابزارهای بیومتریک کار می کنند یا خیر ، یا اینکه آیا تعصب در این فناوری نشان داده می شود. او این ایده را رد می کند که ما به آنها احتیاج داریم. در واقع ، فعالانی مانند گریر هشدار می دهند ، وقتی این ابزارها به طور کامل کار کنند ، می توانند خطرناک تر شوند. تشخیص چهره قبلاً برای شناسایی ، مجازات یا سرکوب معترضان استفاده شده است ، هرچند مردم در حال مبارزه هستند. در هنگ کنگ ، معترضان از ماسک و عینک استفاده کردند تا صورت خود را از چنین نظارت پلیس پنهان کنند. در ایالات متحده ، دادستان های فدرال اتهامات اعتراض کننده ای را که با استفاده از تشخیص چهره که متهم به تعرض به افسران پلیس بود ، شناسایی کردند.