این بیورهای سخت‌کوش در «بهترین تبلیغ ویسکی جهان» بازی می‌کنند.

پیش از روز جهانی ویسکی در 20 مه، شرکت تحقیقاتی و اثربخشی بازاریابی جهانی System1 آنچه را که ادعا می‌کند «بهترین تبلیغ ویسکی جهان» است، یافته است – کمپینی اخیر از Whyte & Mackay با حضور بیش‌ترهای عروسکی.

کمپین “Well Earned” که در پایان ماه آوریل برای برند ترکیبی اسکاتلندی وودزمن متعلق به Whyte & Mackay منتشر شد، بر کار سخت یک کلونی از بیورها و نحوه رفتار آنها با خود در پایان یک شیفت جویدن و جویدن متمرکز است. اره کردن روی چوب

آنها توسط طلسم برند Barry the Beaver رهبری می شوند که پیشانی خود را پاک می کند و پس از یک روز کاری یک درام بالا می برد.

این کمپین که توسط آژانس خلاق مستقر در لندن، آقای رئیس، ایجاد شد، با یک اسپات تلویزیونی 30 ثانیه‌ای، با هدف قرار دادن نام تجاری به عنوان روحی که از صنایع چوبی و چالک‌های بلوط بالغ و بشکه‌های بوربن سابق که در آن ویسکی نگهداری می‌شود، قرار می‌گیرد. .

استیون پیرسون، مدیر ارشد بازاریابی شرکت Whyte & Mackay گفت: «وودزمن از زمان عرضه در بریتانیا رشد زیادی را تجربه کرده است. ما به یک کمپین تاثیرگذار نیاز داشتیم که در دسته‌بندی پر از کلیشه‌های صنایع دستی و اصالت برجسته باشد. ما به‌طور باورنکردنی به این خلاقیت متمایز افتخار می‌کنیم و مشتاقانه منتظر دیدن بیورها در طبیعت هستیم.»

از زمان انتشار، System1 پاسخ را تجزیه و تحلیل کرده است و تام یوینگ، رئیس بخش بازاریابی، آن را به عنوان «یک تبلیغ واقعاً سرگرم‌کننده» توصیف کرده است و در عین حال، هنرهای تولید شده را برجسته می‌کند، به ویژه عروسک‌های آن.

او فاش کرد که علیرغم اینکه کمتر از یک ماه از عمر آن می گذرد، این تبلیغ با 4.8 ستاره رتبه بندی شده است، که آن را به موثرترین تبلیغ ویسکی در پایگاه داده تست System1 تبدیل می کند، حتی در مقایسه با “مارک های شناخته شده تر”.

یوینگ توضیح داد که موفقیت «وودزمن» ثابت می‌کند که طلسم‌ها همچنان در بین بینندگان طنین‌انداز هستند.

«این روزها طلسم‌های برندی مانند بری بیور در تبلیغات الکل روی زمین نازک هستند. تا حدودی این یک چیز مد است، تا حدی به این دلیل است که برندها در مورد مقرراتی که برای جلوگیری از جذابیت تبلیغات الکل برای کودکان طراحی شده اند کمی محتاط عمل کرده اند و به پایان دادن به دوران طلایی هافمایستر خرس طلایی برند نوشیدنی کمک کردند.