“این به چه کسی خدمت می کند؟” از بین بردن تعصب در هوش مصنوعی مولد

با آموزش، آموزش و تمرکز، این دارایی‌ها می‌توانند گفتگو را در سازمان‌های ما پیش ببرند، و مطمئن شویم که صداهای موجود در اتاق به کسانی که خارج از آن هستند خدمت می‌کنند. اگر استعدادهای متنوعی برای پرورش متفکران خلاق در رده های خود ندارید، مشکل متفاوتی دارید که باید حل کنید.

تیم های توسعه باید برای کمک به حذف مرزهای بی اعتمادی، ظاهر جامعه را منعکس کنند. این نه تنها صنعت را متنوع می‌کند، بلکه داشتن افرادی که به صورت رابطه‌ای صحبت می‌کنند به این معنی است که جمعیت‌های به حاشیه رانده شده می‌توانند با کمال میل به داده‌هایی کمک کنند که برای تغذیه سیستم‌های هوش مصنوعی موجود و آینده استفاده می‌شود. آن جوامع می توانند به طور کامل توسط فناوری ناشی از آن خدمات ارائه دهند. درک فرهنگی پایه و اساس اعتماد مصرف کننده را ایجاد می کند که فقط سرمایه گذاری می تواند.

هوش مصنوعی مولد فراگیر می تواند انقلابی باشد. تصور کنید چیزی تولید می‌کنید که به طور یکسان به خالق و مصرف‌کننده‌اش خدمت می‌کند. این بیشتر از تکنولوژی است. این هنر است.

تصور می‌کنم این همان چیزی است که نقاش پارچ ما در سال 1932 وقتی از او خواسته شد به MLB بپیوندد، دنبال می‌کرد. پاسخ اولیه او فقط خودش بود. این برای او کافی نبود و نباید برای ما نیز کافی باشد.