این برند CPG هدفی را متقاعد کرده است که غذا را در راهروی اسباب‌بازی قرار دهد

در حالی که برند متل باربی در حال کار برای تنوع بخشیدن به صندوق‌های اسباب‌بازی است – اولین عروسک خود را به نمایندگی از یک فرد مبتلا به سندروم داون منتشر کرد – راس می‌خواهد طیف گزینه‌های خنک‌کننده نوشیدنی جشن تولد را گسترش دهد.

راس می‌گوید: «دیابتی بودن همیشه به این معنا بود که کمی دیگران را احساس کنید. باربی گام‌های زیادی در زمینه حضور خود برداشته است و ما می‌خواستیم با برندی هماهنگ شویم که همه بتوانند احساس کنند که بخشی از آن هستند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

فضای قفسه مهندسی معکوس

راس و راس بلنکفین می‌دانستند که معرفی واحدهای نگهداری سهام جدید (SKU) چیزی است که معمولاً برندهای نوظهور را از کسب فضای محدود در قفسه باز می‌دارد، بنابراین تصمیم گرفتند با نام تجاری لیموناد صورتی آن تحت همان شناسه قهرمان، به فروشگاه‌های Target بیشتری راه یابند. Swoon با استفاده از هیاهوی اطراف باربی و تغییر موقعیت نام تجاری با هنرهای جدید به جای محصولات جدید، جایگاه هدف را در زنجیره گسترده به دست آورد.

در حالی که لیموناد باربی در راه اندازی این ماه فقط در فروشگاه های منتخب موجود خواهد بود، این محصول در ماه جولای در سطح ملی عرضه می شود و اولین تجارت غذا و نوشیدنی است که در راهروی اسباب بازی Target به فروش می رسد. و هنگامی که شراکت راهرو اسباب بازی غروب می کند، بنیانگذاران مطمئن هستند که Swoon در تمام راهروهای نوشیدنی Target باقی خواهد ماند.

Ros Blankfein گفت: «یک قطعه کلیدی از این کار، فکر کردن در مورد مشارکت‌هایی است که شما را به بخش‌های جدید خرده‌فروشی و خرده‌فروشان جدید می‌برد. “این در مورد جذب مشتریانی است که لزوماً به دنبال شما نبودند.”

جايگزين هاي شيرين كننده شكر

این همکاری گسترش قصد این دو نفر برای جدا کردن Swoon از دسته نوشیدنی های دیابتی یا رژیمی است که به عنوان انتخاب دوم غیرجذاب تلقی می شوند. این برند که سال گذشته با اما چمبرلین همکاری کرد تا یک لیموناد ماچا با قهوه چمبرلین راه اندازی کند، همکاری باربی را فرصتی دیگر برای تعمیق ارتباط خود با فرهنگ پاپ دید.