ایالات متحده در حال آغاز کمپین بحث برانگیز تقویت کننده کووید خود است

اختلاف نظرها: شوت های تقویت کننده بحث برانگیز بوده است. گروهی از دانشمندان برتر ، از جمله کارشناسان FDA و WHO ، روز دوشنبه در The Lancet مروری منتشر کردند و استدلال کردند که تزریق تقویت کننده ضروری نیست ، زیرا واکسن ها هنوز در جلوگیری از بیماری های شدید و مرگ بسیار مثر هستند. علاوه بر این ، آنها می گویند ، اگر از واکسن برای افراد واکسینه نشده استفاده شود ، می تواند جان افراد بیشتری را نجات دهد تا از واکسن های واکسینه شده. به همین دلیل است که WHO از کشورهای ثروتمند خواسته است تا زمان واکسیناسیون بیشتر کشورهای جهان از توزیع آنها دست بردارند.

توزیع نابرابر: ایالات متحده به بریتانیا ، امارات ، فرانسه ، آلمان و اسرائیل ملحق می شود که برنامه های تقویتی را نیز آغاز کرده اند. به عنوان مثال ، در انگلستان ، پس از آنکه مقامات هفته گذشته چراغ سبز نشان دادند ، قرار است عکس های تقویتی برای افراد بالای 50 سال آغاز شود. در همین حال ، کمتر از 4 درصد از جمعیت آفریقا کاملاً واکسینه شده اند ، در حالی که 70 درصد از بزرگسالان در اتحادیه اروپا. در ایالات متحده ، 55 it’s است ، رقمی که در هفته های اخیر سرسختانه نتوانسته است به طور قابل توجهی تکان بخورد. اوایل هفته جاری ، بایدن ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده 500 میلیون دوز دیگر واکسن برای توزیع در دیگر نقاط جهان خریداری می کند و مجموع تعهد خود را به بیش از یک میلیارد می رساند.

ستقلا کردن: میلیون ها آمریکایی به احتمال زیاد سعی می کنند سومین ضربه را هم بزنند. نظرسنجی YouGov در تابستان نشان داد که از هر پنج آمریکایی واکسینه شده سه نفر در صورت موجود بودن یک مورد دریافت می کنند. با توجه به ماهیت هرج و مرج تولید واکسن در ایالات متحده ، سخت خواهد بود که از افرادی که سیستم بازی می کنند جلوگیری شود تا بتوانند شات سوم را دریافت کنند ، حتی اگر از نظر فنی واجد شرایط نباشند.