اگر فکر می کردید که مت گالا همه جا بود، حق با شما بود

در نهایت، در طول خود رویداد، تمام دارایی های Vogue در سطح جهانی محتوای Met Gala را در یک مرکز متمرکز در وب سایت خود قرار دادند، بنابراین بازدیدکنندگانی که به دنبال هر چیزی بودند، همه چیز را در یک مکان پیدا کردند. به گفته یابزلی، این عنوان همچنین تولید محتوای کلی خود را 8 درصد سال به سال افزایش داده است.

تبدیل ترافیک به درآمد

هم در داخل و هم در سطح جهانی، Vogue در جریان گالا با ترافیکی بادآورده مواجه شد.

در دوره هفت روزه پس از این رویداد، املاک ووگ 26 میلیون بازدیدکننده داشت و دامنه ایالات متحده آن 3.6 میلیون خواننده را به مقاله گالری فرش قرمز خود جذب کرد و به گفته یابزلی، آن را به پرخواننده ترین داستان در تاریخ ووگ تبدیل کرد.

ووگ برای کسب درآمد از هجوم خوانندگان، قراردادهای حمایت مالی با برندهایی از جمله Starbucks، eBay و Chanel منعقد کرد و ناشر دارایی های سفارشی را برای این رویداد ایجاد کرد.

علاوه بر تبلیغات، این ناشر امسال تاکید بیشتری بر رشد محصول اشتراک دیجیتال نوپای خود که تنها شش ماه پیش راه اندازی کرد، داشت. (عضویت آن در Vogue Club، یک پیشنهاد متمایز، دو ساله است.)

پوشش Met Gala برای دسترسی به کل شب رایگان باقی ماند، اما اگر خوانندگان به کاوش محتوای دیگر بروند، برخی با یک دیوار پرداخت پویا مواجه خواهند شد.

سال گذشته، Vogue هیچ محصول اشتراک دیجیتالی نداشت، بنابراین تمرکز خود را بر ارائه دیوار ثبت به بازدیدکنندگان گذاشت تا تعداد خوانندگان وارد شده خود را افزایش دهد. طبق گفته Yabsley، امسال، خوانندگان به دیوار پرداخت مناسبی دست یافتند و تعداد مشترکین دیجیتالی که تولید کرد، 44 درصد بیشتر از تعداد ثبت نام هایی بود که در سال 2022 ایجاد کرد.

علاوه بر این، ناشر همانند سال گذشته تعداد تقریباً یکسانی از ثبت‌نام‌های عمومی در خبرنامه ایجاد کرد – 100000 نفر – که بیشتر مخاطبان برتر خود را گسترش داد.

Yabsley گفت: “Gala همیشه در مورد تعامل با کاربران فعلی و جذب کاربران جدید است، اما امسال ما واقعاً در تنوع بخشیدن به ظاهر این خرید پیشرفت کردیم.”