اولین افسر ارشد حریم خصوصی Uber در یافتن ذهن آگاهی و سفر به وگاس

به هنگام، “[privacy law] خیلی سکسی به نظر نمی رسید،» او افزود. بنابراین، زنان باید این کار را انجام دهند. و اکنون همه ما اینجا هستیم.»

با این حال، حریم خصوصی جاده ای پرخطر برای پیمایش است، به خصوص برای Uber.

این شرکت قصد دارد آگهی‌هایی را بر اساس تاریخچه سفر سواران آزمایش کند که حداقل سه بار در طول سفر آنها نمایش داده می‌شود و نگرانی‌هایی را در مورد حریم خصوصی افراد ایجاد می‌کند.

زفو گفت: “Uber آن شرکتی است که می توانید تأثیر کار خود را تقریباً بلافاصله ببینید.” برای کاهش خطرات، زفو و تیمش بررسی‌های حریم خصوصی را انجام می‌دهند و اقدامات کاهشی مربوطه را برای هر گونه تهدید احتمالی پیشنهاد می‌کنند.

او گفت: “من می خواهم نمونه هایی از کسانی را ببینم که به زندگی می رسند.” “و به همین دلیل است که شما این چیزها را آزمایش می کنید.”