اولین افسر ارشد حریم خصوصی Uber در یافتن ذهن آگاهی و سفر به وگاس

هسته اصلی شهرت هر شرکتی، سیاست های حفظ حریم خصوصی آن است. Uber که یک شرکت جهانی است که پایگاه آن در کالیفرنیا است، از محافظه‌کارانه‌ترین سیاست‌های حفظ حریم خصوصی، GDPR اروپا و قانون حفظ حریم خصوصی مصرف‌کننده کالیفرنیا پیروی می‌کند.

زفو اذعان می کند که از آنجایی که ایالات متحده به سمت مجموعه ای از قوانین حفظ حریم خصوصی در سراسر ایالت می رود، ردیابی قوانین مختلف دشوار است. اما با حمایت تیم خود، او به طور مکرر سیاست های حفظ حریم خصوصی شرکت را توسعه داده و به روز می کند.

او گفت: “من عاشق عدم اطمینان، ابهام، بلوغ و قضاوتی هستم که با این نقش همراه است.”

سفر به وگاس و سفر به ذهن آگاهی

زفو، دختر پدری که به خانواده‌ای مهاجر فقیر از شهری دورافتاده در کرواسی به نام یانیوو تعلق داشت، کوچک‌ترین خواهر از چهار خواهر بود که مادرش حس استقلال را در دخترانش القا کرد.

زفو که مادرش در نهایت در 40 سالگی به یک کالج محلی رفت، فارغ‌التحصیل شد و سپس در 50 سالگی مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرد، گفت: “او همیشه به ما می‌گفت مطمئن شویم که می‌توانیم بدون اتکا به کسی دیگر از خودمان حمایت کنیم. به عنوان آسیب شناس گفتار

زفو در تلاش برای استقلال، بیشتر دوران حرفه‌ای خود را روی یک تردمیل وحشتناک قرار داد. اما طلاق، سفر به وگاس و سفر به ذهن آگاهی دیدگاه او را نسبت به زندگی تغییر داد.

به عنوان یک مادر دو فرزند و یک گربه والدین دو گربه تاکسیدو نجات یافته، بو و مو، طلاق باعث شد زفو متوجه شود که کمال یک افسانه است.

در یک سفر در وگاس با گروهی از زنان حرفه ای، زفو تماشا کرد که چگونه این زنان خود را با ماساژ، پدیکور و کفش های گران قیمت ناز می کنند. او متوجه شد که این همه پول در می آورد اما به ندرت خودش را خراب می کرد.

و در نهایت، یک دوره هشت هفته ای در پالو آلتو، سفر زفو به سمت ذهن آگاهی را آغاز کرد.

او گفت: “تا زمانی که این سه اتفاق نیفتاد، هرگز واقعاً از خودم مراقبت نکردم.” «این واقعیت که من اینقدر طول کشید [to realize] تکان دهنده است.»

مسیر حریم خصوصی، برای زنان و اوبر

زفو در برنامه مربیگری اوبر ثبت نام کرده است و به زنان رنگین پوست مشاوره می دهد.

زفو می‌گوید: «زمانی که من یک وکیل دادگستری بودم، تقریباً همه مخالفان من مردان سفیدپوست میانسال بودند که دائماً سعی می‌کردند من را اذیت کنند. “من زن نیستم که همان سفری را داشته باشم که داشتم.”