اندازه‌گیری چگونه در حال تکامل است و مردم هنوز چه اشتباهی می‌کنند

ممکن است مردم به اندازه یک سال قبل در مورد اندازه‌گیری و ارز به طور عمومی صحبت نکنند، اما هنوز هم این موضوعی است که در ذهن صنعت برای پیش‌روی سال 2023 بسیار مورد توجه است.

در جریان رویداد Convergent TV ماه گذشته، Adweek با برخی از بزرگ‌ترین بازیگران این فضا از جمله مدیر فروش تبلیغات دیزنی، ریتا فرو، صحبت کرد. Jodie McAfee، svp، مشارکت آژانس، iSpot.tv. CMO جهانی برادران وارنر دیسکاوری برای استریم Patrizio Spagnoletto. و جان هالی، رئیس تبلیغات در پارامونت – برای برداشت آنها در مورد آنچه که در مورد اندازه گیری به میان می آید و اینکه چگونه در مذاکرات امسال نقش خواهد داشت.

ویدیوی زیر را تماشا کنید تا افکار آنها را در مورد جبهه اندازه گیری و اینکه همه هنوز در مورد اندازه گیری و ارز اشتباه می کنند، بیابید.

دوربین: Malinda DiPasquale; تدوینگر: بریانا مالاماسی

این داستان بخشی از بسته دیجیتالی Adweek Finding the Customer است که تلاش‌های بازاریابان را برای اندازه‌گیری و ردیابی دقیق رفتارها و تعامل مصرف‌کننده در حال تکامل نشان می‌دهد.