اسپری، لوسیون یا ژل ضد آفتاب؟

خورشید باعث تولید پرتوهای فروسرخ که ما آن را به صورت گرما احساس میکنیم، نور قابل مشاهده که در طول روز میبینیم و پرتوهای فرابنفش میشود که آن را مشاهده نمیکنیم اما به درون پوست نفوذ میکند. بسیار خب ، شما کرم استفاده کردید و فکر می کنید که این کرم کل روز پوست شما را محافظت می کند .

این ضد آفتاب كه SPF 60 دارد حاوى فيلترهاى فيزيكى و شيميايى است كه پوست شما را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند . برند معروف دکتر ژیلا با نام شرکت آوند فر ، برترین شركت تولید كننده محصولات آرایشی و بهداشتی درسراسر ایران است . این برند از سال 1390 در شرکت تخصصی پارس حیان به برندهای این مجموعه اضافه گردید . این کرم ضد آفتاب ایرانی محصول شرکت پیشرفته ی پارس حیان است و از نخستین خط تولید محصولات پوستی در ایران است ، آغاز این برند در سال 1370 می باشد . همچنين دارای ويتامين E است که باعث مى شود پوست رطوبت خود را حفظ كند .

از عصاره هاى نظیر آلوئه ورا و جوانه گندم در ساخت این کرم ضد آفتاب استفاده شده است كه باعث تغذیه پوست شما نیز خواهد شد . همچنین دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد آکنه نیز هست . مواد موجود در کرمهای ضد آفتاب به راحتی فاسد میشوند و خاصیت خود را از دست میدهند بنابراین بسیار اهمیت دارد که محصولات جدیدتر را بخرید.

حتی اگر در مورد استفاده کرم ضد آفتاب دست و دل باز هستید ( به اندازه ی کافی روی پوست می مالید ) احتمال این وجود دارد که باز هم چندین قسمت مهم بدن را کامل با کرم پوشش ندهید و بنابراین این قسمت ها در خطر آسیب های ناشی از نور آفتاب باشند. باید همه محصولات ضد آفتاب را به لحاظ قابلیت حفاظتی آنها در برابر نور خورشید مورد آزمایش و بررسی قرار داد. باید از کرمی استفاده کرد تا پوست خشک را مرطوب و تازه نگه دارد. نکته بعدی که باید به آن توجه کنید، میزان SPF کرم ضد آفتاب است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کرم ضد آفتاب فارماسی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.