اسناد اسناد Spacef نتفلیکس در Inspiration4 از دست رفته است

اطلاعات زیادی در زمینه Inspiration4 برای شما خسته نمی کنم (می توانید پوشش گذشته ما در مورد ماموریت را اینجا بخوانید). اما این مأموریت و اسناد و مدارک جدید در آستانه تابستان میلیاردی فضایی است ، زمانی که ریچارد برانسون و جف بزوس به فضا (یا تقریباً فضا) حمله کردند. Inspiration4 دارای میلیاردر خاص خود ، جارد ایزاکمن است ، که با بی حوصلگی او را به فردی کمتر کاریزماتیک تبدیل می کند تا روی صفحه نمایش دیده شود ، اما دارای خویشتن داری محدودتر و مشخصات پایین تری است که به این معنی است که تماشای او بسیار راحت تر از برانسون یا بزوس است.

در مدت 90 دقیقه ، ایزاکمن و بنیانگذار SpaceX ایلان ماسک تنها یک بار از آنها خواسته شده است که به واکنش تندی که برانسون و بزوس در تابستان امسال با آن روبرو شده اند ، پاسخ دهند و این سالات مطرح شده است که چرا مردم باید در فضا احساس کنند که جهان در حال متلاشی شدن است. ماسک به ما می گوید که فکر کردن درباره آینده ای برای بشریت فراتر از زمین هیجان انگیز است و فکر کردن و دنبال کردن آن زندگی را هیجان انگیز می کند. و ایزاکمن می گوید یکی از دلایلی که او با بیمارستان تحقیقاتی سنت جود همکاری کرد و بازوی جمع آوری کمک های مالی را برای ماموریت ایجاد کرد ، جبران این امتیاز و انجام کار خوب بود. اینها پاسخهای بدی نیستند ، اما هیچ پیگیری وجود ندارد که ما را به ذهن این دو شخصیت بسیار ثروتمند و تأثیرگذار نزدیک کند. انگیزه های آنها ساده نگه داشته می شود ، و در دو قسمت اول ، ما به سختی می توانیم بفهمیم که آنها کی هستند و چرا فضا جایی است که پول آنها در حال رفتن است.

جایی که مستندسازی قانع کننده می شود معرفی ما به خدمه است: Hayley Arceneaux ، Sian Proctor و Christopher Sembroski. داستان Arceneaux به خصوص هنگامی که او نبرد خود را با استئوسارکوم در دوران کودکی بازگو می کند ، پرتنش و تکان دهنده است ، اما این یک داستان واقعاً فوق العاده از تاب آوری و البته امید است. جوانی و انرژی او (او 19 ساله است) کمی عفونی است. Arceneaux در زمینه دانستن هر چیزی در مورد فضا یک تازه کار مطلق است – یکی از اولین سوالات وی پس از پذیرش بلیط خود در Inspiration4 این است که آیا او به ماه می رود یا نه. او می گوید: “ظاهراً ما چند دهه آنجا نبوده ایم.”

اینجاست که ریشه یابی Inspiration4 آسان تر می شود. آرکنو و سمبروسکی مانند بقیه ما هستند که هرگز ، هیچ برنامه ای برای رفتن به فضا نداشتند و هرگز فکر نمی کردند که این شانس را داشته باشند. سابقه پروکتور و علاقه های دوگانه او به هوانوردی و فضا بدان معناست که او همیشه منتظر چنین لحظه ای بود. اینها افرادی هستند که در دوره های گذشته هرگز فرصتی برای رفتن به فضا نداشتند – و اکنون خود را در پرتگاه چیزی می دانند که به معنای واقعی کلمه خارج از این جهان است.

این بدان معنا نیست شمارش معکوس این درست است که به ما می گوید ماموریت آینده فضا را همانطور که ما می دانیم تغییر می دهد – حداقل برای یک یا دو نسل ، سفرهای فضایی همچنان تحت کنترل قدرتهای بزرگتر و ثروتمند خواهد بود و به مردم عادی فرصت داده نمی شود مثل این جز در شرایط فوق العاده اما این مأموریت به ما نگاهی اجمالی به آنچه می توانیم برای آن تلاش کنیم ، می دهد.