استراتژی خدمات اعضا به شما اندازه گیری دقیق تری می دهد

عملی کردن بازاریابی خدمات اعضا

راه‌اندازی یک استراتژی بازاریابی خدمات اعضای دیجیتال شامل نگاهی روشن به سه معیار کلیدی است:

  1. نرخ تطابق واقعی اعضا در فرآیند ورود چقدر است؟ کدام سوابق عضو خاص مطابقت دارد و کدام نه؟ اگر هیچ تطابقی وجود نداشته باشد، بازاریاب می‌تواند ایمیل یا تاکتیک دیگری را برای اطمینان از دستیابی به دسترسی کامل در نظر بگیرد.
  2. برای رکوردهای منطبق، آیا بازاریاب می داند که در کدام DSP یا پلتفرم رسانه می توان به کدام اعضا دسترسی داشت؟ فقط به این دلیل که یک شناسه وجود دارد به این معنی نیست که مصرف کننده در هر DSP یا پلت فرم اجتماعی قابل دسترسی است. اگر بازاریابان از بیش از یک پلتفرم رسانه ای استفاده کنند، این اطلاعات غیرقابل رفتن است.
  3. آیا بازاریاب برای تایید قطعی دسترسی در سطح یک عضو، روشی برای بازپس گیری روز بعد دارد؟ دسترسی اعضا، محدودیت فرکانس در پلتفرم‌ها و ردیابی تبدیل در سطح رکورد برای بهینه‌سازی پیام‌رسانی و قرار دادن رسانه مهم است.

با تمرکز بر هدف قرار دادن دیجیتالی مشتریان عضو یا مشتریان بالقوه مانند آنها در پلتفرم‌ها، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از تعامل رقبا با این مشتریان جهش کنند و در انجام آن صرفه‌جویی چشمگیری داشته باشند. بنابراین، ادغام بازاریابی خدمات اعضا در اندازه‌گیری یک ضرورت است که بینش‌های کمپین و بهینه‌سازی را برای کسب‌وکارهای آینده‌دار قبل از هرگونه تغییر هدف‌گذاری یا اسناد ارائه می‌کند.