استراتژی خدمات اعضا به شما اندازه گیری دقیق تری می دهد

با این حال، پس از رفع همه این موانع، اگر هنوز یک دستور سازمانی برای اندازه‌گیری و تخصیص وجود دارد، باید مسیری برای اطلاع رسانی بهینه‌سازی کمپین‌های فعال داشته باشد، نه هفته‌ها، اگر نه ماه‌ها، پس از این واقعیت.

در خدمت بازاریابی به مخاطبان دقیق تر

واقعیت ناخوشایند تبلیغات دیجیتال این است که اکثر برندها باید به دستیابی به برخی، اما نه همه، کاربران در مخاطبان هدف خود بسنده کنند. این واقعیت ممکن است به عنوان یک فشار بر عملکرد برخی از کمپین های ملی جذب مشتری جدید عمل کند، اما اغلب با برداشت ها و هزینه های کافی بر آن غلبه می کند (یا پوشانده می شود).

بازاریابی اعضا حیوان متفاوتی است. بخش قانع کننده دسترسی دیجیتال به اعضا این است که یک تماس ممکن است فقط یک دهم سنت برای بازاریاب هزینه داشته باشد. تماس با یک عضو از طریق پست مستقیم می تواند 2 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد. بنابراین جای تعجب نیست که سازمان‌های عضو بزرگ و متوسط ​​مانند بیمه‌های سلامت، شرکت‌های مخابراتی، بانک‌های منطقه‌ای، و همچنین شرکت‌های بیمه خودرو و خانه صف بکشند تا راهی برای استقرار دیجیتال در خدمت اعضای خود بیابند.

چالش بازاریابی اعضا دسترسی و اندازه گیری است. هنگام نصب فایل‌های عضو، بازاریاب‌ها متوجه نمی‌شوند که به چه کسانی می‌توانند به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند و چه کسانی نمی‌توانند – این یک مشکل است. اگر آنها نسبت به اینکه چه کسی می توانند روی یک پلت فرم در مقابل پلتفرم دیگر به دست بیاورند کور باشند، این یک مشکل است. پس از صرف زمان و پول برای دستیابی به اعضا، آنها هنوز از اینکه چه کسی به آنها دسترسی پیدا کرده و چه کسی نبوده است – این یک مشکل است. در مجموع، بدون یک استراتژی هویت منسجم، ستون فقرات کسب و کار نهادی برای دسته‌هایی در خرده‌فروشی مصرف‌کننده، امور مالی، بیمه، انرژی و کسب‌وکار با عضویت آن‌ها به‌طور چشمگیری کمتر کارآمد می‌شود.

اگر زیبایی مدل کسب‌وکار تبلیغات دیجیتال این است که برای بسیاری از ناهماهنگی‌ها و ناکارآمدی‌ها در فرآیند جذب مشتری پوشش می‌دهد، اقتصاد مطلوب واقعاً می‌تواند نتایج بازاریابی اعضا را توربوشارژ کند، زیرا آشنایی با نام تجاری تعامل را تضمین می‌کند. سود حاشیه برای برنامه‌های اکتساب و فروش متقابل را در نظر بگیرید که اگر کمپین گسترش اعضا به درستی اجرا شود و به طور قطعی در کل فایل عضو توسط کانال و تاکتیک تأیید شود، می‌تواند محقق شود.

یک نمونه بازاریابی عضو دیجیتال

ارائه دهندگان بیمه سلامت باید به طور منظم با مشتریان خود در ارتباط باشند. چه از طریق پست مستقیم، ایمیل یا دیجیتال، آنها به دنیای محدودی از اعضای بیمه شده تبلیغ می کنند.

برقراری ارتباط با اعضا به صورت دیجیتالی به طور چشمگیری مقرون به صرفه تر است و امکان دسترسی مکرر و مؤثرتر را فراهم می کند. از طریق ورود، اعضا را می‌توان به سه تا چهار گروه متمایز تقسیم کرد: مشارکت بسیار زیاد در چندین پلتفرم رسانه دیجیتال، تعامل ترجیحی پلت فرم اجتماعی، فقط ایمیل و اعضایی که به صورت آنلاین در دسترس نیستند. بسیار درگیر شده را می توان بر اساس ترجیح پلت فرم یا کانال های تاثیرگذاری پلت فرم بالاتر مانند CTV تقسیم بندی کرد. اعضای اجتماعی را می توان به Meta اختصاص داد. اعضایی که ردپای دیجیتالی ندارند می توانند برای دریافت کارت پستال تعیین شوند.

نکته این است که اگر این بیمه‌گر سلامت فقط باید 10 درصد از بودجه خود را برای ایمیل خرج کند، می‌تواند به 90 درصد تا 10 تا 15 برابر در یک دوره طولانی‌تر برسد و همچنان بیش از 70 درصد در مقایسه با آنچه که دارند پس‌انداز کند. باید صرفاً با پست مستقیم هزینه می کرد.