استراتژی خدمات اعضا به شما اندازه گیری دقیق تری می دهد

تبلیغ کنندگان در سال 2023 در یک چهارراه اندازه گیری قرار دارند.

مسدود کردن دستگاه و مرورگر، و همچنین تغییرات حریم خصوصی دولتی، دسترسی منحصر به فرد کاربران را در برخی از پلتفرم‌های تبلیغاتی معروف کاهش می‌دهد. این باعث افزایش هزینه‌های جذب مشتری و محدود کردن شدید اندازه‌گیری فعالیت کمپین فراتر از اولین یا آخرین کلیک می‌شود – که هرگز نشانگر دقیق تعامل یا تبدیل نبوده است. کمپین های Omnichannel، تعداد زیاد ربات ها و پیش بینی پلت فرم جعبه سیاه، اندازه گیری را بیشتر به یک تمرین جهت دار تبدیل کرده است تا برای ارزیابی هاردکور نتایج.

با توجه به عوامل اقتصادی که نیاز به بررسی دقیق‌تر دلارهای تبلیغاتی را ایجاب می‌کند، چگونه بازاریابان می‌توانند به صورت دیجیتالی مخاطبان کلیدی خود را دقیق‌تر هدف قرار دهند و سرمایه‌گذاری‌های خود را به نتایج واقعی کسب‌وکار مرتبط کنند؟

زندگی در دنیای چند کاناله

در دنیای همه‌کانالی و چند دستگاهی ما، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان به این نتیجه رسیده‌اند که باید راه‌های جدیدی برای اجرای اندازه‌گیری چند لمسی بیابند.

چند لمسی تمام نقاط لمسی را در مسیر خرید کاربر در نظر می گیرد، نه فقط اولین یا آخرین کلیک را. با این حال، مشکل انتساب چند لمسی این است که اغلب به معنای چند لمسی در بیش از یک پلت فرم است. برای بیان واضحات، امروزه اکثر بازاریابان از بیش از یک پلت فرم برای اجرای کمپین ها استفاده می کنند. با واقعی‌تر شدن از بین رفتن کوکی‌ها هر روز، صنعت روی یک کلید استاندارد برای مطابقت با پلتفرم‌ها در مقیاس همسو نمی‌شود، و به اصطلاح شناسه‌های جهانی به‌دلیل محدودیت‌های نرخ تطابق، به معنای واقعی کلمه فقط نیمی از مخاطبان را مورد خطاب قرار می‌دهند. این باعث می شود که اندازه گیری یک تمرین پیش بینی بر اساس داده های ناقص باشد.

اثبات عملکرد omnichannel مربوط به تعامل فردی است، نه کوکی ها یا دستگاه ها. وجه مشترک باید شخص، مخاطب مستقل از تاکتیک یا پلتفرم بازاریابی باشد.

اندازه گیری آخرین کلیک به دلایلی متوقف شده است. مدل‌های اندازه‌گیری پیچیده‌تر مانند چند لمسی، بر اساس سرمایه‌گذاری مورد نیاز سازمان و تأثیر بر تغییرات فرآیند داخلی، بسیار دشوار است. سازماندهی مشارکت فناوری اطلاعات، کارکنان تجزیه و تحلیل، تغییرات رفتاری و احتمالاً سرمایه‌گذاری‌های جدید در فناوری – می‌تواند قرص سختی برای C-suite باشد، وقتی ROI بیشتر یک وعده باشد تا قطعیت. پیمایش فایل‌های داده انبوه یا پرداخت هزینه به یک ارائه‌دهنده شخص ثالث که این کار را برای آن‌ها انجام دهد، با عدم قطعیت و هزینه بیشتری مواجه می‌شود.