از 150000 ورودی درایوهای کلاس مسترکلاس شادی فنلاند دیدن کنید

برای شش سال متوالی فنلاند به عنوان شادترین کشور جهان معرفی شده است. اکنون، به عنوان بخشی از یک ابتکار برای هدایت گردشگری، دفتر گردشگری کشور به مردم این فرصت را می دهد که در زمینه شاد بودن آموزش ببینند – و بیش از 150000 پاسخ از طریق رسانه های اجتماعی دریافت کرده است.

این ابتکار، به رهبری Visit Finland و توسعه یافته توسط آژانس SEK، به یک گروه منتخب فرصتی برای شرکت در یک کلاس چهار روزه در لیکلند فنلاند برای کمک به “پیدا کردن فن داخلی خود” ارائه می دهد.

چهار موضوع کلیدی در این کلاس اصلی وجود دارد: طبیعت و سبک زندگی. سلامت و تعادل؛ طراحی و روزمره؛ و غذا و رفاه استاد کلاس با کمک به شرکت کنندگان برای ارتباط با طبیعت، در استراحتگاه Kuru در دریاچه فنلاند، مقصدی مجلل که توسط جنگل های کاج معطر احاطه شده است، برگزار می شود. همچنین در پاییز به عنوان یک منبع آنلاین در دسترس خواهد بود.

ما معتقدیم شادی فنلاندی مهارتی است که می‌توان آن را آموخت: هر کسی می‌تواند با طبیعت ارتباط برقرار کند، رویکرد متعادل‌تری به زندگی بیاموزد و فنلاندی درونی خود را کشف کند. Virva Katajala، رئیس بازاریابی در Visit Finland توضیح داد که با این مستر کلاس، ما می خواهیم کلیدهای شادی را به افراد بیشتری بدهیم.

یک فیلم کمپین 45 ثانیه‌ای که فرصت کسب جایگاه در کلاس مسترکلاس را نشان می‌دهد نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و مناظر طبیعی کشور را به نمایش می‌گذارد.

برای مشارکت، کاربران رسانه های اجتماعی در اینستاگرام و TikTok تشویق شدند تا اولین چیزی را که هنگام فکر کردن به فنلاند به ذهنشان خطور می کند را به اشتراک بگذارند تا شانس حضور در کلاس مستر را کسب کنند. اینفلوئنسرها در سرتاسر جهان موظف شدند با پیوستن به این ابتکار، آگاهی از این ابتکار را افزایش دهند.

ما مردم را تشویق کردیم که Reels در اینستاگرام و Duets در TikTok ایجاد کنند. این به ما اجازه داد تا نقاط قوت این دو کانال را آزمایش کنیم. در عین حال، شرکت‌کنندگان می‌توانند آزادی خلاقانه و سرگرمی زیادی داشته باشند.»

او افزود: «ما ترافیک ارگانیک زیادی به دست آوردیم و پیام شادی فنلاندی به جوامع مختلف از سراسر جهان رسید.

از ماه مارس شروع شد، کمپین اجتماعی تحت رهبری Accenture Song با استفاده از هشتگ #FindYourInnerFinn حدود 150000 ویدیو از بیش از 190 کشور جهان را جذب کرد و بیش از 20000 چالش رسانه های اجتماعی دریافت شد. این توسط PR outreach پشتیبانی شد که تاکنون در 900 رسانه از جمله CNBS و CBS News پوشش داده است.