ادوبی با استفاده از آخرین ابزار تصویر هوش مصنوعی به فعالیت های خود ادامه می دهد

Adobe، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان نرم افزار خلاق جهان، در ماه های اخیر با ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود، اهداف خود را روشن کرده است. اکنون یک ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر تصویر دیگر را به زرادخانه خود اضافه می کند.

Generative Fill – بخشی از Firefly، مجموعه مدل‌های خلاقانه AI مولد Adobe که در ماه مارس راه‌اندازی شد – به افراد اجازه می‌دهد اشیاء را از طریق پیام‌های متنی از تصاویر اضافه کنند، گسترش دهند یا حذف کنند، این شرکت گفت و هدف آن تسریع گردش‌های کاری خلاقانه و صرفه‌جویی در زمان برای خلاقان است.

ادوبی قصد دارد این ابزار را در نیمه دوم سال 2023 به صورت گسترده تر عرضه کند.

اشلی استیل، معاون ارشد رسانه‌های دیجیتال در ادوبی، در بیانیه‌ای گفت: «ادوبی با ادغام مستقیم Firefly در جریان کار به عنوان یک خلبان خلاق، ایده‌پردازی، کاوش و تولید را برای همه مشتریان خود تسریع می‌بخشد. Generative Fill سرعت و سهولت هوش مصنوعی مولد را با قدرت و دقت فتوشاپ ترکیب می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با سرعت تخیل خود به دیدگاه‌های خود زندگی کنند.

Adobe شش هفته پیش هوش مصنوعی مولد را به محصولات خود تزریق کرد. از جمله ویژگی‌های اولیه می‌توان به ادغام تولید متن به تصویر اشاره کرد که به افراد امکان می‌دهد تصاویری با اعلان‌های متنی دقیق ایجاد کنند، و همچنین ابزار دیگری که طرح‌ها، سبک‌ها و بافت‌ها را در حروف یک فونت خاص خودکار می‌کند.

این شرکت راه اندازی Firefly را به عنوان موفق ترین Adobe معرفی می کند و اضافه می کند که مردم بیش از 100 میلیون دارایی تولید کرده اند.

با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مولد، افراد می‌توانند با استفاده از لایه‌های مولد بدون تأثیر بر تصویر اصلی خود، به روشی غیر مخرب در فتوشاپ ویرایش کنند. این ابزار به طور خودکار پرسپکتیو، نور و سبک تصاویر را مطابقت می دهد، در غیر این صورت یک کار خسته کننده برای کاربران فتوشاپ است.

کلادی ورجین، طراح، استراتژیست بصری، مربی و بنیانگذار استودیوی خلاقانه Print My Soul، گفت: «ویژگی های Generative Fill نحوه کار ما را تغییر می دهد. این فناوری نه تنها از ایجاد، بلکه از مرحله ایده‌پردازی یک پروژه نیز پشتیبانی می‌کند و تبدیل ایده‌ها به پیکسل هرگز سریع‌تر نبوده است.»

اگرچه همه مدل‌های هوش مصنوعی در مورد داده‌هایی که برای آموزش استفاده می‌کنند شفاف نیستند، Firefly بر روی صدها میلیون تصویر یا رسانه‌های دارای مجوز با وضوح بالا Adobe Stock آموزش دیده است که باید از تولید محتوای Firefly بر اساس افراد دیگر محافظت کند. مالکیت معنوی “یا برندها”.