آیا یک نام تجاری Drive-Thru برای Shake Shack است؟

دکه هات داگ به Shake Shack تبدیل شد، یک همبرگر فروشی شیک و منحصر به فرد فقط در چند منطقه. افزایش آهسته آن هیجان انگیز بود. با توجه به عنصر انحصاری به نفع آن، مصرف کنندگان هنگامی که یک کلبه به شهرشان می آمد صف می کشیدند. در نهایت Shake Shack جایگاهی در بورس اوراق بهادار ایالات متحده پیدا کرد و به مقیاس جهانی دست یافت. اما تقریباً 25 سال از آغاز فروتنانه آن در پارک، این برند هنوز در حال تکامل است.

در سال 2018 به یک انشعاب در جاده رسید.

ما تصمیم گرفتیم که می توانیم آن را به روشی انجام دهیم که منحصر به فرد Shake Shack باشد.

جی لیوینگستون، مدیر ارشد اجرایی Shake Shack

همانطور که خدمات تحویل غذا به شهرت رسید و مشتریان بیشتری از سفارشات دیجیتال استفاده کردند، تیم رهبری Shake Shack به این فکر کرد که آیا زمان آن رسیده است که یک مدل عملیاتی را با تمرکز بیشتر بر راحتی بررسی کنیم. این موضوع باعث شد تا اولین علاقه برند به سرمایه گذاری روی درایو-ترس انجام شود، اما آنها با این چالش مواجه شدند که چگونه آنها را بدون آسیب رساندن به برند اجرا کنند. مانند بسیاری از کسب‌وکارهایی که تحولات مشابهی را پشت سر می‌گذارند (نگاه کنید به: استارباکس)، Shake Shack باید تصمیم می‌گرفت که آیا و تا چه اندازه باید میراث فوق‌محلی خود را حفظ کند، با این خطر که مشتریانی را که انتظار تجربه خرید خاصی را داشتند، از خود دور کند.

جی لیوینگستون، مدیر اجرایی این برند، به Adweek گفت: «Shake Shack هرگز فکر نمی‌کرد که این کار به سرعت انجام شود. ما قبلاً گفته بودیم که برای ما بسیار چالش برانگیز خواهد بود، زیرا [of] روشی که ما غذای خود را از ابتدا طبخ می کنیم، روشی که واقعاً مهمان نوازی درون خطی و تجربه مهمان را در اولویت قرار می دهیم.»

گاهی اوقات اختلالات بازار، برندها را با چاره ای جز جهش مواجه می کند.

در سال 2020، با شیوع کامل همه‌گیری، Shake Shack روی ایده‌ای که چند سال قبل از آن در ذهن داشت، عمل کرد. این شرکت اولین رانندگی خود را در Maple Grove، Minn., Shack ساخت و آن را در دسامبر 2021 افتتاح کرد. سال بعد، 9 درایو تروس دیگر دنبال شد. در حال حاضر، در مجموع 12 مورد بهره برداری می کند و امسال قصد دارد 10 تا 15 دستگاه دیگر را افتتاح کند.

ما تصمیم گرفتیم که بتوانیم آن را به روشی انجام دهیم که منحصر به فرد Shake Shack باشد. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم به جلو حرکت کنیم و تصمیم گرفتیم خیلی سریع به جلو حرکت کنیم.» لیوینگستون گفت. “این ما را به سمتی سوق داد که بگوییم “خوب، چگونه می‌توانیم این تجربه را برای مهمانانمان عالی کنیم؟”

تصویر