آیا هوش مصنوعی می تواند این کار را انجام دهد؟ جشنواره فیلم داستان های کثیف، واقعی انسانی را تبلیغ می کند

این کمپین که با مشارکت Kin Films، Duotone و Final Cut توسعه یافته است، روایت‌هایی را از توماس لنون کمدین کمدین کمپین ارائه کرده است. لیندو گفت که نقاط آن در “بحران های منحصر به فرد و سورئال” قهرمانان داستان لذت می برد.

علاوه بر “Gil’s Grills”، تبلیغی در مورد یک ورزشکار سابق دبیرستانی وجود دارد که ظاهراً در نوجوانی به اوج خود رسیده است، اما ممکن است بازی دیگری هنوز در راه باشد. پروژه او «Flop: A film by Tank Tucker» نام دارد که آن را به عنوان «درامی متحول کننده بازی که هوش مصنوعی هرگز نمی توانست خلق کند» توصیف می کند.

مجموعه‌ای از تبلیغات اجتماعی، دیجیتالی و فضای باز برخی واقعیت‌های واقعی دیگر را به تصویر می‌کشد: «هوش مصنوعی هرگز احساس قرار گرفتن در کنار دستشویی رستوران را نمی‌شناسد»، «هوش مصنوعی هرگز در سایه خواهر یا برادرش زندگی نمی‌کند» و «هوش مصنوعی هرگز نخواهد بود. مرگ و میر را در یک تکه کوچک تلاطم در نظر بگیرید.»

این نوع الهام برای یک موجود غیر حساس دور از دسترس است.

لیندو می‌گوید: «همه این چیزهایی که احساس می‌کنید، تمام آن تجربیات وحشتناکی که از خواب بیدار می‌شوید و در ساعت ۲ بامداد به آن فکر می‌کنید، جایی است که هنر عالی از آن سرچشمه می‌گیرد. “و شاید مهمتر از آن، چه چیزی شما را غیرقابل جایگزین می کند.”