آیا هوش مصنوعی می تواند این کار را انجام دهد؟ جشنواره فیلم داستان های کثیف، واقعی انسانی را تبلیغ می کند

زنی به نام گیل در یک مغازه گروفروشی، روی یک کوک، یک کباب جواهری منبت کاری شده را امتحان کرد، اما قطعه «تقریباً بی‌ارزش» قلاب در دهانش گیر کرد.

ماه‌ها بعد، در آستانه‌ی یک مصاحبه‌ی شغلی مهم، گیل همان تعریف «چکه‌ای بیش از حد» است. و او متاسف است – بسیار پشیمان است برای کوتاهی لحظه ای خود در قضاوت، که آنچه در آن زمان مانند یک شوخی محکم به نظر می رسید به یک کابوس خیره کننده بی پایان تبدیل شد.

او قلب و ناامیدی خود را در فیلمی به نام “F*ck, There’s Grill on My Teeth” به بیرون می ریزد.

حالا، آیا یک ربات می تواند این کار را انجام دهد؟

بر اساس یک کمپین تبلیغاتی برای جشنواره فیلم بروکلین که در حال حاضر در مورد هوش مصنوعی صحبت می کند، که بیشتر آن از جامعه خلاق سرچشمه می گیرد، کاملاً خیر.

این اثر، از Havas New York، به نبرد انسان در برابر ربات با دو نقطه 60 ثانیه‌ای بی‌نقص، “Gil’s Grills” و “Former Winner” چرخشی بی‌پرده می‌دهد.

در هر تبلیغ، نقاط ضعف شخصیت‌های انسانی و همچنین احساسات و انگیزه‌های آن‌ها نمایان می‌شود و این شعار را به تصویر می‌کشد: «داستان‌هایی درباره زندگی توسط کسانی که آن را زندگی کرده‌اند».

نیک لیندو، معاون مدیر خلاق آژانس، به Adweek گفت که هدف از این مکان‌ها نشان دادن قدرت خلاقیت انسان در دنیایی است که به نظر می‌رسد خلاقیت کمتری دارد.

تصویر
جشنواره فیلم بروکلین در ماه ژوئن 155 فیلم ساخته شده توسط و درباره انسان ها را به نمایش می گذارد.

لیندو گفت: «هوش مصنوعی جدید نیست، اما تهدیدی که افراد خلاق از هوش مصنوعی احساس می‌کنند همین است. “و این احساس فقط قوی تر می شود. این کمپین درباره رویارویی با این حقیقت برای اطمینان بخشیدن به دنیای خلاق است.

به گفته مارکو اورسینو، مدیر اجرایی بیست و ششمین دوره این رویداد، که در آن 155 فیلم از 2 تا 11 ژوئن در اکران اولیه 155 فیلم از 2 تا 11 ژوئن در سال 2018، موضوع جشنواره امسال “زمان بشری” است، که “آنچه را که فیلمسازان در مجموع در تلاش برای گفتن هستند” منعکس می کند. نیویورک و آنلاین. «پیام های آنها، همانطور که انتظار می رود، اغلب ریشه دارند [in] چالش ها و تغییرات اجتماعی».

اورسینو به Adweek گفت: با وجود هوش مصنوعی، این منطقه اصلی برای مواد تبلیغاتی جشنواره بود که باعث برخی اظهارات جسورانه شد مانند: “فیلم های ساخته شده توسط انسان هرگز نمی توانند با هوش مصنوعی جایگزین شوند.” “فیلم یک تجربه انسانی است.”