آیا برادران وارنر دیسکاوری آمازون را در این تبلیغ مکس ترول می کند؟

آیا این مناقشه برای حاکمیت همه آنهاست؟ برادران وارنر دیسکاوری می گوید نه چندان سریع.

این شرکت در حال راه اندازی مجدد سرویس پخش HBO Max خود به عنوان Max است و یک کمپین بازاریابی جدید برای این برند جدید اخیراً به اینترنت فکر می کند که ممکن است به سمت رقبا نیز شلیک کند.

کمپین بازاریابی سه مرحله ای WBD از روز دوشنبه با شعار “کسی که باید تماشا کرد” آغاز شد. و برخی از خلاقیت های کمپین شامل دنریس تارگرین از بازی تاج و تخت است که بر تخت آهنین نشسته است با این شعار: “کسی که باید تماشا کرد وقتی می خواهید بر همه آنها حکومت کنید.”

به نظر می‌رسد این خط با عبارت ارباب حلقه‌ها، «یک حلقه برای حکومت بر همه آنها» که بینندگان و رسانه‌ها را حدس می‌زدند که WBD و مکس در حال ترول کردن پرایم ویدیو آمازون و سری حلقه‌های قدرت آن هستند، که با استقبال مواجه شده‌اند، بازی می‌کند. اخبار بدی که اخیراً در مورد میزان تکمیل کمتر از 50٪ آن منتشر شده است.

با این حال، به نظر می رسد WBD هر ترول را به سری های فانتزی مربوطه خود واگذار می کند.

به گفته پاتریزیو “پاتو” اسپانیولتو، مدیر بازاریابی استریم دیسکاوری برادران وارنر، علیرغم اینکه WBD اخیراً فیلم های آینده ارباب حلقه ها را اعلام کرده است، این خلاق هیچ ارتباطی با Prime Video یا Lord of the Rings نداشت.

Spagnoletto به Adweek توضیح داد: «هیچ چیز عمدی در مورد آن وجود نداشت.

از آنجایی که اژدها اتفاق نیفتاد، شرکت با تصویری از دنریس همراه شد، بدون اینکه فکر کند بحث برانگیز باشد.

«هیچ تمسخر، هیچ ترولینگ و هیچ چیزی وجود نداشت. این بازاریاب اضافه کرد که به معنای واقعی کلمه فقط از یکی از تصاویر نمادین ما با یکی از خطوطی استفاده می کردم که فکر می کردم با آن مطابقت دارد.

جنجال در راه است

سریال ارباب حلقه‌ها، حلقه‌های قدرت، و اسپین‌آف بازی تاج‌وتخت شبکه HBO، خانه اژدها چند هفته پس از یکدیگر پخش شدند و باعث ایجاد جنون رسانه‌ای در مورد رقابت احتمالی بین این دو سرشناس شد (و سریال فانتزی با بودجه بالا. اگرچه تبلیغ مکس بحث رقابت را تجدید کرد، به نظر می رسد هر ترولینگ نتیجه ناخواسته در دسترس نبودن یک اژدها در اثر هنری بود.